Verassing voor vriendin

Haai girlsceners!
Ik zal wel gewoon beginnen met vertellen,
Halferwege dit jaar kwam er een nieuw meisje bij ons in de klas
Ze leek me wat apart, haar kleren waren niet de kleren die de meeste mensen aanhadden en ze gedroeg zich gesloten en verlegen
Op een gegeven moment moesten we een aardrijkskunde project doen en ik zag dat zij alleen zat. Ik besloot samen met haar dit project te gaan doen. Dit was erg gezellig maar buiten schooltijd deden we niet zoveel.
Maandag t/m woensdag gingen we op kamp en ze heeft me in sie dagen bijna alles verteld wat ze heeft meegemaakt. Toen zag ik hoe sterk ze in het leven staat!
Ik ben gewoon trots op haar hoe ze met alles is omgegaan.
Ze zit in de crisisopvang dus geld voor een vakantie is er niet. Nou dacht ik eraan om haar een dagje ergens mee naar toe te nemen. Maar weet niet of dit niet overdreven overkomt aangezien ik pas sinds kamp echt goed met haar bevriend ben geraakt. Dus heeeft iemand nog leuke ideeen voor een dagje weg of een andere verassin om te latem zien dat ik om haar geef?
Alvast Dankjewel! Xx

Dat is lief van je! Een dagje dierentuin misschien? Of je trakteert op een leuk bioscoopavondje?

weekendje weg
zwemmen
picknick
alleen maar een goed idee

Neejoh dat is helemaal niet overdreven!! Dat is juist super lief en ze zal het erg waarderen!!! U rock!!

Er zijn zoveel leuke dingen te doen! Het ligt er aan hoeveel geld je te besteden hebt. Een dagje naar de efteling is misschien een beetje cliche maar wel erg leuk! Of een meidenavondje? ( Bioscoop, wat lekkers te eten halen, thuis een beauty avondje houden met maskers enzo? )

Super!

Liever een verrassing dan een verassing haha.

Maar wat leuk dat je dit voor haar wilt gaan doen! Echt lief :slightly_smiling_face: Ik denk dat een meidenavondje leuk is. Bak een cake, doe maskertjes en make up, kijk een leuke film. Dat zijn altijd dingen waar je van geniet.

wat lief van je, dit zou ze erg leuk en fijn vinden.
dagje dierentuin of pretpark… maar zoals hierboven, is het ook leuk om een meidendagje te doen…

heel veel plezier met haar!

Aah dankjewel iedereen! Dagje pretpark is echt erg leuk maar meidenavondje of filmavondje ook! Haha dat wordt lastig kiezen :frowning_face:

je kunt het natuurlijk ook combineren… heb je een pretpark of dierentuin in de buurt? dan ga je daar in de middag heen… en dan 's avonds maskertjes/lekker tutten met een filmpje aan.

Je kan ook een dagje naar het pretpark gaan en een andere dag een meiden/film avond houden. Zo weet zij dat je echt om haar geeft en doen jullie leuke dingen dus worden jullie vast nog beter bevriend. Echt heel lief van je, en ik wens je alvast veel plezier :grinning:

Ik bedenk me net dat ze ook al tante is, en ze is heel erg wijs met r neefje.
Kunnen we die wel mee nemen naar de dierentuin en dan s’avonds meidenavondje doen :grinning: Wat een leuke ideeen allemaal!

dubbelpost