Verassen?

Hoi iedereen,

Na acht maanden een super relatie met mijn vriend heeft hij het uitgemaakt. Hij zit in een rot periode en heeft het eigenlijk nooit duidelijk aan gegeven bij mij.
Nadat hij het uit heeft gemaakt heb ik vertelt dat ik het zonde vind dat hij die acht maanden gelijk wilt weggooien en het niet opnieuw wilt proberen. We hebben er lang over gepraat en hij heeft eerlijk toe gegeven dat hij ook zeker van mij houdt. Omdat hij geen overhaaste beslissing wou nemen hebben we afgesproken dat ik vrijdag weer langs zou komen om te kijken hoe het er voor staat en dan beslissen we of we het nog gaan proberen samen.
Die afspraak was zondag en ik vind dat toch wel heel lang om te wachten. Ik ga hier kapot aan en wil het ook wel weten nu.
Ik weet dat hij morgen nog geen plannen heeft, dus mijn idee was om hem morgen ochtend op te bellen met de mededeling dat ik langs kom en dan neem ik een simpel ontbijtje voor hem mee. Dan hebben we een gezellige ochtend en mag hij daarna zelf beslissen wat hij wilt.
Is dit een slim idee of zal ik wachten tot vrijdag? Want ik ben bang dat als ik wacht het echt voorbij is.

Bedankt voor de antwoorden alvast! :wink:

Ik zou wachten want hij kan het inderdaad opvatten als leuk, maar soms is het beter om even te wachten (dat betekent niet dat je geen leuke dingen kan doen, koop bijvoorbeeld een leuke kaart en schrijf er allemaal lieve dingen op)

Ik zou wachten, het lijkt me duidelijk dat hij even ruimte nodig heeft
Succes in ieder geval

Ik zou inderdaad ook wachten tot vrijdag. Hij zegt zelf dat hij geen overhaaste beslissing wil nemen en hij heeft er volgens mij al goed over nagedacht of hij je wel/niet nog een kans wil geven.
Het is denk ik beter om je niet op te gaan dringen (zo kan hij dat opvatten), en laten zien dat je hem de tijd geeft en ook respect hebt voor het feit dat hij die tijd nodig heeft.
Succes! Ik snap dat het heel moeilijk is!

Ik denk, zoals hierboven al is gezegd, dat hij ruimte nodig heeft. Ik vind het een heel lief idee van je, maar als hij dit verkeerd oppakt ben je verder van huis, lijkt me.

Je moet denk ik nog even geduld hebben en hem de ruimte geven, maar je kan dit idee natuurlijk wel voor vrijdag bewaren, ik denk dat hij het zeker wel op prijs zou stellen!

Ver-assen? hahah sorry dat viel me even op.
Maar ik snap heel goed hoe kut het nu voor je is. Je wilt zo graag duidelijkheid.
Toch zou ik (zoals de rest ook zegt) wachten tot vrijdag. Succes!

Ik zou je vriend niet verassen…