Verandering

Hee meiden,
Ik weet zelf niet wat ik met me gevoel aan moet, dus misschien kan iemand me op een of andere manier helpen.
Il ben heel gelukkig, heb een leuke vriend (helaas lange afstand relatie) een beste vriendin, aantal losse vriendinnen en een super
(Schoon) familie. Vorig jaar is mijn beste vriendin naar een andere klas gegaan, ik zie haar nog elke pauze, maar het is toch anders dat in de klas, ik mis haar, we proberen nog zo veel mogelijk af te spreken maar we hebben het alle twee druk. We zagen elkaar altijd bij voetbal, want we zaten bij elkaar in het team. Maar nu gaan we alle twee naar een ander team, en dat vind ik heel erg. Wr gaan elkaar nog minder zien. Ben bang dat we uit elkaar gaan groeien. En ik weet dat als je gewoon blijft afspreken er niks gebeurt maar toch… Iemand tips ofz? Xxxx

Veel bellen misschien? In het weekend samen leuke dingen doen? Verder is er weinig aan te doen lijkt me.

Weet je, het is lastig en vooral heel verdrietig om elkaar minder te kunnen zien met de mogelijkheid om uit elkaar te gaan groeien, maar soms is het ook oké…
Ken je het verhaal van de trein van het leven?
Daar moest ik bij het lezen van je berichtje aan denken.

En weet je, vriendschap gaat niet enkel om elkaar veel zien, maar juist dat als je elkaar soms weken of maanden niet ziet of spreekt het nog steeds goed zit en het lijkt alsof je nooit zonder elkaar bent geweest.
Probeer de tijd die jullie hebben wat leuks te gaan doen, maak er desnoods een beetje meer tijd voor vrij.
Bellen, appen, mailen, kan ook allemaal nog.