Veranderen

Hee ,
Ik wil mezelf echt heel graag veranderen van binnen en buiten, maar ik heb pas al mijn haar geverfd en ik draag ook andere make-up enzo.
En van binnen tja ik wil gewoon meer durven want nu …
en natuurlijk wat stoerder over komen want sommige mensen denken echt dat ze alles met me kunnen maken want ze weten ik doe toch niks terug
Iemand misschien tips ?
Alvast bedankt

Je moet gewoon sterk in je schoenen staan, van je afbijten als het nodig is. mensen moeten weten dat met jou niet te sollen valt, want dan gaan ze juist achter je aan. En dat bouw je langzaam op en gaat niet vanzelf. dus succes!

Je moet gewoon sterk in je schoenen staan, van je afbijten als het nodig is. mensen moeten weten dat met jou niet te sollen valt, want dan gaan ze juist achter je aan. En dat bouw je langzaam op en gaat niet vanzelf. dus succes!

Sterker en zelfverzekerder worden begint met in jezelf geloven. Je moet niet denken: was ik maar zelfverzekerder, nee je moet GELOVEN dat je zelfverzekerder bent. En dan kan je er pas iets aan doen.

Als je zélf zelfverzekerd wordt - wat met de tijd wel komt - zul je merken dat je grenzen duidelijker worden en je je dus ook anders zult gedragen. Maar je moet het niet omgekeerd proberen.
En over dat zelfverzekerder worden: er zijn meerdere topics op girlscene daarover, even googelen (: dan vindt je wel genoeg tips denk ik zo.