veranderen

hiii,

De laatste paar dagen zat ik niet lekker in mijn vel en zat ik veel na te denken over alles-en-nog-wat (wat ik wel en niet leuk vind, school etc.) Alleen ik kwam erachter dat ik een tijdje niet lekker in mijn vel zit (wel 2 jaar!!!)
Ik voel me ongelukkig en heb geen motivatie meer, nu wil ik mezelf graag veranderen alleen ik weet niet hoe.
Weten jullie een paar tips voor verandering aan je persoonlijkheid?
Laat het me alsjeblieft graag weten!!!

Als je ongelukkig bent zou ik niet jezelf ineens gaan veranderen. Je persoonlijkheid verander je zoiezo niet zomaar 1 2 3 en waarom zou je ook? Jij bent zoals je bent en dat is goed. Ik zou eerst maar eens uit gaan zoeken waarom je ongelukkig bent.

Ik denk niet dat het veranderen van je persoonlijkheid gaat helpen bij je gelukkiger voelen. Je persoonlijkheid is wie jij bent en daar is niets mis mee.
Ga eerst eens kijken naar wat jou ongelukkig maakt. Dus heb je te weinig tijd voor jezelf, vind je je hobby’s nog wel leuk, ga je wel met de juiste mensen om?
Probeer dit stapje voor stapje te veranderen, dan kun je ook zien of je je hier door beter gaat voelen.