veranderen..

hey,
ik heb een vraagje?
ben een meisje van 14 en ga naar een andere school?
maar nu wil ik veranderen…ik weet niet waarom…maar ik wil gwn veranderen.
Nu is mijn vraag heeft iemand ideeën hoe ?
laat maar weten
X sara

ja sorry voor de weinige informatie,
ja ik wil dus een beetje van look veranderen maar ik weetnie hoe!
maar mijn gedrag moet niet veranderen , hoor!

bedoel je gwn een soort van make over voor je look ofzo?

-

Hoe moeten wij nou weten hoe je moet veranderen, we weten niet eens hoe je eruit ziet of hoe je bent.

Je kan niet zomaar veranderen, je bent wie je bent. Waarom wil je eigenlijk precies veranderen?

Sorry maar met dit topic is het onmogelijk je te helpen, meer info!

[i]Het klinkt altijd makkelijk, jezelf veranderen, maar zelfs als je precies weet wat je anders zou willen doen of zijn, is het nog verdomd moeilijk. Als je bepaalde eigenschappen eenmaal hebt aangeleerd, kom je er niet zomaar meer af. Zelfs als je je er volledig van bewust bent, kan het nog een vrijwel onmogelijke taak zijn. Als je last hebt van jezelf kun je 2 dingen doen:

• Jezelf accepteren, waardoor je er geen last meer van hebt
  • Je gedrag veranderen, andere beslissingen maken op de momenten dat je last hebt van jezelf

Maar aangezien wij niet precies weten wat jij bedoelt met jezelf veranderen zul jij toch wat meer informatie moeten vertellen over jezelf. Ik hoop dat je hier toch wat aan gehad hebt.[/i]

ja zoiets bedoel ik!

nou het helpt als je een foto van jezelf post. dan kunnen ze zien van “oh je zou iets leuks met je haar kunnen doen!” ofzo. zo is het moeilijk tips te geven.

ander kapsel
andere haarkleur
nieuwe kleren
andere makeup
ik heb eigelijk geen idee:$

Je look veranderen? Maak een stijlboek, kijk wat rond op internet. iig verander jezelf niet zoals je in werkelijk bent.

De meeste tieners zitten in zo’n fase, dat ze zichzelf willen ontdekken. Ergens gelezen. Haha ik klonk net een moeder XD.

Dat gaat geleidelijk. Je moet niks forceren.

No problem, gewoon niks doen.
Toen ik naar de middelbare ging ben ik ook heel erg veranderd, sowieso mijn kledingstijl. Ik zag veel leukere stijlen van meiden op school en heb daar dus inspiratie van gekregen!
Het ging bij mij allemaal vanzelf :slightly_smiling_face:

maar ik zit al in het middelbaar maar ga naar een andere school

Ga veel shoppen. Dan kom je er zelf wel achter wat je allemaal leuk vind. Als je dezelfde stijl hebt als altijd, dan zal ik als ik jou was niet veranderen.