veranderen van standje, help!

Hee girls,

Ik heb sinds 7mnd een vriendje, het is mijn eerste vriendje. en dus ook de eerste keer dat ik sex heb gehad.Voor hem niet, hij heeft al meerdere meisjes gehad. We hebben nu al wel een tijdje sex en het is goed, maar toch zit ik een beetje met een probleem. We doen elke keer maar 1 standje… hij bovenop. Maar ik zal ook graag wat anders proberen, lijkt me wel wat spannender. Alleen ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen, klinkt dom he haha maar hoe gaat het dat ik bijvoorbeeld boven op kom? want vaak is de sex wel snel klaar, dys weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken als hij boven op mij is… bedankt
xxxxxs

ehh, gewoon zeggen wat je wilt…

Gewoon een beetje sturen.

Ga gewoon een keer spontaan op hem zitten. En je kan er ook gewoon over praten.

Misschien tijdens voorspel bovenop hem rollen:P Dan zit je al bovenop.
Snap dat het misschien nog wat eng is om tijdens te seks in een keer te roepen:
“Oke en nu gaan we wat anders doen”:stuck_out_tongue:
Maar het is wel het beste om open te leren praten over seks;)

begin een keer zelf door bovenop te gaan ziiten gelijk aan het begin

Ja dat is wel een handige tip! Alleen omdat het mijn eerste vriendje is, ben ik gewoon een beetje onervaren… en vind ik het dus ook een beetje eng om te beginnen om boven op te gaan:P maar misschien maar gewoon doen haha.

Maar ik bedoel meer als ik wil veranderen, niet de hele tijd hetzelfde… maar dan is het vaak al gebeurt :stuck_out_tongue: dus hoe voorkom ik dat we al klaar zijn? ik kan moeilijk opeens omdraaien ?!

zeg gewoon tegen hem ik weet wel een ander standje die ik wil uitproberen. je kunt beter het beste voor de sex met elkaar afspreken wat je gaat doen het klinkt raar maar zo voorkom je ‘saaie’ sex :slightly_smiling_face:

Waarom praat je hier niet over met je vriend? Je kan gewoon aangeven wat je wilt tijdens de seks. En anders kun je misschien gewoon het initiatief nemen en boven op hem gaan. Dan heb je dus ook voorkomen dat hij al klaar is als jij wilt wisselen van standje.

Het is toch niet zo moeilijk om tegen hem te zeggen ‘Zullen we eens wat anders proberen?’
Kom op, het is toch je vriendje :’)

Tijdens de seks gewoon zeggen dat je bovenop wil. Vind je vriendje vast wel leuk om te horen :wink:

Gewoon wanneer jullie naakt zijn en klaar zijn om te beginnen hem niet op jou laten kruipen maar snel op hem springen. haha, hem gewoon op zn rug duwen, zachtjes, en doe je ding.