Veranderen van rijschool.

Hallo,

ik open een nieuw topic aangezien ik er geen kan van vinden.
Heeft er iemand ervaring met het veranderen van rijschool?

Ik heb nu al vijf lessen gehad.
Maar deze rijschool komt niet van mijn eigen woonplaats. Hierdoor moet ik eerst naar een andere plek toe gaan want hij haalt me niet op en brengt me niet weg. Nja hij heeft dat een/twee keer gedaan. Maar het is onmogelijk voor hem om dat elke keer te doen. Terwijl ik dat het liefst hebt.
Aangezien ik ook nog 41 uur school heb… En al aardig druk ben met reizen etc.

Kan ik nu gewoon zomaar van rijschool veranderen?
Iemand ervaring?

liefs.

Ik denk dat dat wel kan, maar je kunt het beter bij je rijsschooll navragen. Dan weet je het zeker :slightly_smiling_face:

Het is niet zo dat ik er aan vast zit?

We hebben toen wel een pakket afgesproken, maar ik betaal nu toch per 5 lessen. Hopelijk is het niet zo’n probleem.
Maargoed ik heb morgen rijles, dan ga ik gelijk overleggen. Bedankt. :slightly_smiling_face:

Ik zou wel veranderen
Normaal gesproken halen ze je wel altijd op en lijkt me ook handiger
Je hebt nu 5 uurtjes gehad en ben het al zat om heen en weer te gaan en je moet nog wel 25 uur minstens rijden voordat je je rijbewijs hebt

Je kan wel veranderen hoor. Alleen omdat je een pakket hebt zou ik het even overleggen wat je het beste kunt doen.

het kan wel ja. als je nog niet betaald hebt voor meerdere uren etc. je moet gewoon even contact opnemen met je rijschool en zeggen dat je naar en andere wil omdat het heel lastig is voor jou dat ze je niet kunnen brengen n halen.

vind het trouwens wel een beetje een lakse rijschool als ze je niet kunnen ophalen zouden ze je niet moeten aannemen als leerling
Iedereen die ik ken werd gewoon ophalen en soms moest ik wel 20/30 minuten rijden om de volgende op te halen

Fijn om te horen dat het gewoon kan. Begon me al zorgen te maken haha :stuck_out_tongue:

@muffin; ja daarom. Ik heb een pakket van 35 lessen en betaal al zoveel en dan moet ik ook nog heen en weer reizen. Echt niet fijn.
Maargoed die man had mijn vader ook gelest en daarom ben ik bij hem terecht gekomen. Bedankt voor jullie hulp. Morgen heb ik weer rijles. Ik laat wel weten hoe het gegaan is :stuck_out_tongue:

Dat kan gewoon zomaar ja.
Wou ik ook doen maar uiteindelijk toch niet gedaan anders duurde het me weer telang voor ik op praktijk kon.

Wel raar dat hij dat niet doet?
Mijn rijschool deed dat wel gewoon ze haalde zelfs mensen op die niet even dichtbij woonde maar zeker 10 tot 20 km verder.

Ja hij zei dat het makkelijker was als ik gewoon bij de plaats was, waar hij altijd les geeft. Omdat ik in een ander dorpje woon. Daarom haalt hij me niet op omdat het teveel tijd besteed om weer eerst daar naar toe te rijden…
maargoed het is zon 10 a 15 min rijden… Ik heb eerder het gevoel dat het te ver voor hem is. :")

Misschien wil hij je wel komen halen, als je zegt dat je overweegt een andere rijschool te zoeken!

ja dat kan!
zeg dat je naar een andere rijschool wilt overstappen door de afstand
en schrijf je vervolgen in bij een andere rijschool.

problem solved (:

@snoesepoeske
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Ik kijk wel even wat hij erop te zeggen heeft. :stuck_out_tongue: