Veranderen na de vakantie

Zijn er meer mensen die dat aan zichzelf merken? Ik merk altijd dat ik heel erg verander na een zomervakantie, manier hoe ik doe, hoe ik mezelf over mezelf voel. Alsof ik een stukkie volwassener terugkom ofzoiets haha.

Ik merk wel dat ik heel erg nadenk nu over volgend jaar. En wat ik aan mezelf ga veranderen.

Ik merk het wel als het schooljaar voorbij is, dat ik toch wel iets anders was dan aan het begin van het schooljaar

ik merk wel dat ik verander . ik gedraag me dan anders , gewoon volwassener . zoals 2 hier boven .

Ja, ik merk dat ook heel erg aan mezelf. Vooral het uiterlijk kun je direct aan me merken. Ben van bril naar lenzen gegaan, van lang haar naar wat korter etc. Maar ook dat ik een stuk zelfverzekerder ben geworden. En sowieso word ik elk jaar een stuk volwassener heb ik het gevoel.

Nu ik laatst afscheid moest nemen van me oude klas en naar de middelbare ga merk om wel dat ik sinds groep 7 enorm ben veranderd…na de vakantie nog super maar een beetje denk ik wel .

Ja ik denk veel te veel na in de zomervakantie en merk aan mezelf dat ik na elke vakantie iets ‘volwassener’ ben van denkwijze enzo.

Ik heb altijd tijd in overvloed dus het enige wat ik doe is nadenken, series kijken, lezen en soms nog wat met vrienden. Dus meestal kom na de zomer ik als een ware philosoof de school binnen. Dit is trouwens wel weg na een paar weken.

Ik wil het altijd. Maar het lukt nooit.

Ik heb dat volgens mij ook wel een beetje, alsof je na de zomervakantie weer begint aan een nieuw ‘jaar’.

Voor mijn gevoel ben ik altijd 'n stuk volwassener, en ik voel me (iig na deze vakantie) een héél stuk zelfverzekerder. :slightly_smiling_face:

Ik heb dat niet echt zo erg. Ik zie wel altijd een groot verschil tussen het begin en het einde van het schooljaar.

Ja dat heb ik ook heel erg ^^ Ook gedurende het schooljaar, maar dat gaat dan weer langzamer haha. Ik vind het stiekem wel leuk altijd, ook om te zien hoe anderen veranderen.