Veranderd

Ik heb een vraag,
Ik ben 17 jaar en heb een vriendinnengroep van 6 meiden. Ik ben 1 van de 2 die een vriend heeft en merk de laatste tijd dat ik wat verander, ik ben bijvoorbeeld af en toe liever een avondje bij mijn vriend, en in het weekend ga ik wat eerder naar huis dan de rest. Mijn vriendinnen begrijpen dit niet, en dat terwijl ik altijd nog met hun om blijf gaan, want vriendinnen laat je niet zomaar vallen voor een vriend. Mijn vriendinnen zijn ook wat minder serieuzer in het uitgaansleven en vind het daarom soms heel raar als ik bij hun ben, hun drinken hun liever dronken en zoenen met iedereen als dat ze een keer nuchter zijn… Ik vind dit daarom wel lastig dat zij mij hierin niet begrijpen… De enige die mij begrijpt is een andere vriendin die ook een vriend heeft… Is dit mijn fout? Of ligt het aan mijn vriendinnen die mij niet begrijpen… Wat vinden jullie?

Volgens mij weet je het antwoord zelf ook wel als je het nog een keer overleest. Is logisch hoor, als je een vriend hebt. Dan veranderen er toch een aantal dingen en dat zullen je andere vriendinnen vast ook wel ervaren als zij een keer een vriend krijgen.

het ligt dus niet aan jou :slight_smile:

Ja idd, je weet het antwoord zelf toch ook wel.
Waarom zou jij raar zijn voor dingen die je anders doet als vriendinnen?
Er zijn genoeg mensen die ook zo zijn.

Ik was eerst ook de party animal van ons 4 en zo heb ik laatst een twee keer gezegd: ‘zullen we naar huis gaan?’. En mijn vriendinnen echt zo: ‘HUH komt dit uit jouw mond?’.
Het is herkenbaar haha. Zij moeten rekening met jou houden en andersom, jij ook met hun. Elkaar gewoon tegemoet komen :slightly_smiling_face:.

Ik heb precies hetzelfde. Ik zie mijn vriend met geluk 1x in de twee weken en mijn beste vriendinnen iedere dag op school maar mijn vriendin vindt dat ik mijn vriend voortrek omdat ik te vaak met hem ben.

Geen idee wat ik er aan kan doen…

Ik las dit artikel en toen moest ik denken aan dit topic! Misschien heb je er wat aan: