[VER] Spijt

Hier is een soort samenvatting waar het verhaal een beetje over gaat: Het verhaal gaat over 4 vriendinnen. Eline, Sacha, Anne en Maud. Maud is een beetje het buitenbeentje van de groep. Eline, Sacha en Anne doen ook niet echt aardig tegen Maud. Maar plotseling gebeurt er iets met Maud… waardoor ze allemaal spijt krijgen. Ik heb de foto’s van de serie Pretty Little Liars gebruikt (maar het verhaal heeft daar niks mee te maken).

http://data2.whicdn.com/images/169883946/large.jpg

Dit zijn Sacha (Links), Eline (Midden), Anne (Rechts).

http://data3.whicdn.com/images/172049497/large.jpg

Dit is Maud.

Maud (gedachte):
Iedere dag ga ik met tegenzin naar school. Ik heb het gevoel dat Sacha, Eline en Anne mij niet mogen. Vandaag was weer zo’n verschrikkelijke dag zoals altijd. Urgh wat haat ik Eline… door haar is dit allemaal begonnen. Ik kan me echt niet meer voorstellen dat Eline ooit mijn beste vriendin was. Ze heeft me ook vrij duidelijk gemaakt dat ze niet meer mijn beste vriendin wil zijn. Het is niet dat ze het heeft uitgedrukt in woorden, maar het is duidelijk genoeg. De laatste tijd gaat ze alleen nog dingen met Sacha en Anne doen. Als ik haar whatsapp om iets te gaan doen kan ze nooit of reageert ze niet eens. Wat mis ik de oude Eline, ze is zo erg veranderd. Vroeger was ze altijd aardig tegen iedereen, nu is ze de bitch van de klas. Vandaag zei Eline doodleuk tegen mij waar iedereen bij was dat ik er niet uit zag, goh je moest eens weten waarom ik dikke wallen onder mijn ogen heb en een opgezwollen gezicht heb. Anne en Sacha moesten toen keihard lachen en ze liepen samen met Eline weg. Anne en Sacha doen echt alles om leuk gevonden te worden door Eline. Zal ik Eline whatsappen om te vragen waarom ze de laatste tijd zo raar doet… ik open snapchat en zie daar in Eline haar ‘‘story’’ een foto van Haar, Anne en Sacha ze zijn dus alweer met z’n drieën wat gaan doen zonder dat ze mij hebben gevraagd. Ik kruip achter m’n laptop om te kijken of Tom online is… hij is echt mijn enige steun en weet echt alles van me. Met mijn ouders kan ik ook al niet praten. Er gaat een golf van blijdschap door me heen, hij is online. Ik begin een gesprek met hem.
Chat met Tom:
Maud: Hey, zo blij dat je online bent!
Tom: Hey Schatje, hoe was school vandaag?
Maud: Hetzelfde als altijd…
Tom: Wat rot voor je! Ik wou dat ik nu bij je was…
Maud: aaawh :hugs:
Tom: Gelukkig zie ik je zaterdag!
Shit, mijn moeder roept om te eten.
Maud: Maaar ik moet eten, doei schatje! xx
Tom: Doei babe.

VERDER

Leuk!! :upside_down_face: