[VER] Naamloos

Heehee, ik zit me dood te vervelen en ik wou het weer is n keer proberen om n verhaaltje te schrijven.
Ik heb dus graag opbouwend kritiek en tips ! :slightly_smiling_face:

Ook zoek ik nog n naam :slightly_smiling_face:

[i]Lieve Kim,
Het is lang geleden dat ik je weer iets heb geschreven. Sorry hiervoor maar heb het echt druk gehad.
Maar met mij is alles goed zit alleen in een dubio. Ik zal je dit later uitleggen, maar hoe is het allemaal met jou en je vader gaat dat al weer een stukje beter? Ik hoop het voor je, vandaag kan ik niet veel schrijven ik beloof je dat ik de volgende keer meer zal schrijven over mijn geweldige dubio!

Kus mij!
[/i]
Geweldige vriendin is Kim, jammer dat ik de laatste tijd zo weinig tijd voor haar heb bedacht ik me toen ik op t knopje verzenden drukte. Kim was m’n beste vriendin sinds groep 5 totdat ze vorig jaar naar Frankrijk verhuisde.
Wat overigens een groot onheil bezorgde aangezien niemand wou dat ze ging. Gelukkig hebben we veel contact via email en is ze in de zomervakantie ook altijd weer in het gezellige Boston.
Het was weer n regenachtige zaterdag dus waren de plannen om te zwemmen gewijzigd in geen plannen. Ik hoopte stiekem dat Sascha me uit zou nodigen bij haar thuis, had haar namelijk nog n hoop te vertellen over wat er gisteravond in de discotheek allemaal was gebeurt. Ik liep naar de badkamer om te kijken hoe gisteravond nog in m’n gezicht stond gegraveerd. Eenmaal bij de spiegel aangekomen bleek dat het wel meeviel. Nu maar even beneden ontbijtje maken voor ik van m’n stokje ga bedacht ik mezelf.
Net toen ik met m’n teen de eerste trede aanraakte ging m’n telefoon. Toch maar even dat ontbijtje uitstellen en snel liep ik naar m’n kamer. Yes, Sascha smst!
Hee meid, zin om vanmiddag naar mij te komen? En misschien nog even naar de stad? Laat maar weten xx
Toch toevallig dat ze me net sms’t op het moment dat ik hoopte dat ze het zou doen. Ik gaf antwoord op d’r sms en liep naar beneden om een ontbijtje te maken. M’n broer was al wakker en zo te zien had die het gisteravond ook flink laat gemaakt. Ik hoopte dat hij geen gesprek aan ging, dat was wel t laatste waar ik eigenlijk zin in heb. Jammer maar helaas was het geluk me niet gegund vandaag. “Ha zussie, jij hebt het gister goed naar je zin gehad is het niet!” zei Mikey met vol sarcasme in z’n stem. “Ach hou je mond Mike” snauwde ik terug en ging verder met m’n ontbijt klaarmaken. Ik had tegen Sascha gezegd dat ik over n uur bij haar zou zijn en dat ik wel graag weer even de stad in wou. Wonder boven wonder hield Mikey direct zijn mond dicht en kon ik rustig m’n ontbijt opeten. Een half uur later was ik klaar en stapte ik op de scooter richting sascha. Alleen wist ik niet wat me die dag verder te wachten stond.

Ik hoop dat ik ook spel- en grammaticafouten eruit mag halen? Bedoel het niet gemeen, word je meestal zelf ook beter van :’) Maar ik heb geen Nederlands gestudeerd en het zijn alleen maar tips, dus zie maar wat je ermee doet :")

[i]Lieve Kim, Het is lang geleden dat ik je weer iets heb geschreven. Sorry hiervoor[b],[/b] maar [b]ik[/b] heb het echt druk gehad. [b]M[/b]et [b](het is nooit mooi om een zin met 'maar' te beginnen)[/b] mij is alles goed[b],[/b] zit alleen in een dubio. Ik zal je dit later uitleggen, maar hoe is het allemaal met jou en je vader[b]? G[/b]aat dat al weer een stukje beter? Ik hoop het voor je[b]. V[/b]andaag kan ik niet veel schrijven[b], maar[/b] ik beloof je dat ik de volgende keer meer zal schrijven over mijn geweldige dubio!

Kus mij![/i]

Mijn geweldige vriendin is Kim, jammer dat ik de laatste tijd zo weinig tijd voor haar heb, bedacht ik me toen ik op t knopje verzenden drukte. Kim was m’n beste vriendin sinds groep vijf, (getallen onder de twintig voluit schrijven) totdat ze vorig jaar naar Frankrijk verhuisde.
Dat bezorgde overigens een groot onheil aangezien niemand wilde (staat mooier) dat ze ging. Gelukkig hebben we veel contact via e-mail en is ze in de zomervakantie ook altijd weer in het gezellige Boston.
Het was weer een regenachtige zaterdag, dus waren de plannen om te zwemmen gewijzigd in geen plannen. Ik hoopte stiekem dat Sascha me uit zou nodigen bij haar thuis, ik had haar namelijk nog een hoop te vertellen over wat er gisteravond in de discotheek allemaal was gebeurt. Ik liep naar de badkamer om te kijken hoe gisteravond nog in m’n gezicht stond gegraveerd. Eenmaal bij de spiegel aangekomen, bleek dat het wel meeviel. Nu maar even beneden ontbijtje maken voor ik van m’n stokje ga, bedacht ik me.
Net toen ik met m’n teen de eerste trede aanraakte, ging m’n telefoon. Toch maar even dat ontbijtje uitstellen en snel liep ik naar m’n kamer. Yes, Sascha smst!
Hee meid, zin om vanmiddag naar mij te komen? En misschien nog even naar de stad? Laat maar weten xx
Toch toevallig dat ze me net sms’t op het moment dat ik daar op hoopte. Ik gaf antwoord op haar sms en liep naar beneden om een ontbijtje te maken. M’n broer was al wakker en zo te zien had hij het gisteravond ook flink laat gemaakt. Ik hoopte dat hij geen gesprek aan ging, dat was wel 't laatste waar ik eigenlijk zin in had. Jammer maar helaas was het geluk me niet gegund vandaag. “Ha zussie, jij hebt het gister goed naar je zin gehad, is het niet!” zei Mikey vol met sarcasme in z’n stem. “Ach, hou je mond, Mike” snauwde ik terug en ging verder met m’n ontbijt klaarmaken. Ik had tegen Sascha gezegd dat ik over een uur bij haar zou zijn en dat ik wel graag weer even de stad in wilde. Wonder boven wonder hield Mikey direct zijn mond dicht en kon ik rustig m’n ontbijt opeten. Een half uur later was ik klaar en stapte ik op de scooter richting Sascha. Alleen wist ik niet wat me die dag verder te wachten stond.

Voor de rest ziet het er nog wel leuk uit :’)