[Ver] Felle Kleuren en Zwart-Witte Foto's.

Felle kleuren en zwart-witte foto’s

http://img6.imageshack.us/img6/5013/cf7b21bf99735f4f863cca2.jpg

Alle kleuren vuurwerk. Om nooit, maar dan ook nooit te vergeten. Ik pakte Floris’ hand vast en keek naar het vuurwerk. Plots draaide Floris zich naar me toe. We kusten. De perfecte zoen. ‘Demi! Demi!’

Ik schrok wakker. ‘Demi! Je bent eindelijk wakker, we moeten naar school’, zei Mark. Slaperig kwam ik overeind. Hoe kon ik dit doen? Hoe kon ik Mark verraden. ‘Oh hee!’, riep ik toen ik gedoucht had. Ja, het was voor mij dé manier om wakker te worden. Eerst me door iemand wakker laten maken, douchen en dan pas goedemorgen wensen aan iedereen. Ik trok langzaam mijn knalgele shirt over mijn hoofd. Ik trok mijn short aan, en mijn geliefde rode Nikes. ‘Heb je lekker geslapen?’, was de vraag van Mark. ‘Ja hoor’, zei ik quasi onschuldig en ik voelde dat ik bloosde.

Het was zo fout, ik had geslapen met Mark en gedroomd over Floris. Hoe kon ik? Hij kwam op me afgelopen voor een knuffel. Hoe verdacht het ook was, duwde ik hem van me af. ‘Ik heb even geen zin in een knuffel’, zei ik zuchtend.
Ik pakte mijn fiets in de hal, zwaaide de deur open en vertrok van huis. Godzijdank was ik sneller dan Mark, zodat ik hem kon ontwijken. Ik kon het niet aanzien om tegen hem te liegen. In een kwestie van een seconde stond ik op het schoolplein. Ik zwaaide naar iedereen die op me af kwam lopen en al snel was ik omringd met mensen. ‘Please, uno momento. Waar is Floris?’, vragend keek ik naar mijn vriendinnen. “Hoe moeten wij dat nou weten?”, Ja hoor. Iemand was chagrijnig. “Hij staat toch altijd bij Mark en David?” hoorde ik Emma zeggen. ‘Mark… Ik heb vannacht bij hem geslapen, geloof ik’, zei ik bedenkelijk.

‘Ik werd in ieder geval wakker naast hem, met hem… En ik heb gedroomd over Floris!’, zei ik toen mijn vriendinnen me raar aankeken. Ik kreunde en ging met mijn hand door mijn haar. “Jij zit echt diep – vergeet de nadruk op diep – in de shit meid!”, krijste Joanne. ‘Waarom moet je me nou altijd rotter laten voelen?’, mopperde ik en ik gaf haar een stomp. ‘Ik ga nu…’, mompelde ik en ik liep op Floris en David af. ‘Demi’, Floris merkte me op. ‘Ja eh hoi. Kan ik je even spreken?’, ik keek wat ongemakkelijk richting David.

:slightly_smiling_face: leuk!

Slotje op verzoek van TS.