VenetianPrincess beats miley cyrus.

er is een meisje op youtube, en die heeft blijkbaar een soort van hekel aan miley cyrus ofzo ik ook :’) en die heeft best veel filmpjes gemaakt.
die moet je zelf maar even kijken, ze zijn best leuk, vind ik.

maar; kijk dit:
http://www.youtube.com/watch?v=Wz3umC1AlRs

wat vinden jullie hier nou van?
vind je het grappig, of super kinderachtig… of iets anders?

Sneu.

heb je haar weer :crazy_face:

ik zit nu wat meerdere filmpjes te kijken en ondertusse snap ik er niks mee rvan;
maargoed. ^^

ik ken haar filmpjes al best wel lang, bijna 1 jaar ofzo…
maar ze zijn echt super grappig:D

Ze heeft wel leuke filmpjes, die versie van 7 things is leuk.

Ik vind t wel grappig xD

Redelijk kansloos (aa)

Die van 7 things en van Jonas Brothers Addict zijn leuk maar deze is belachelijk.

Hahaha! Da’s echt grappig! Ik vind Miley zooo irritant!

best triest ; )

Not my cup of tea…

Maar dat wijf is echt knap volgens mij als ze niet die rare smoelen trekt ;o

Volgens mij heeft ze geen hekel aan Miley hoor, volgens mij had ze dat eens gezegt in een ander filmpje van haar. Maar ze wil gewoon hoger staan op youtube dan Miley. Overigens ken ik haar al wat langer, en vind ik haar parody’s van bekende liedjes altijd wel leuk.

-

Inderdaad, ze heeft geen hekel aan Miley Cyrus ofzo… ik vind haar filmpjes wel altijd leuk eigenlijk :slightly_smiling_face:

Als je ff oplet merk je (en hoor je) dat ze geen hekel heeft aan Miley Cyrus. Maar dat ze op nr. 2 staat bij de vrouwelijke accounts (qua aantal subscribers) en miley op nr. 1.
Ze wilde op nr. 1 staan dus heeft ze dit filmpje gemaakt zodat allemaal mensen haar account subscriben waardoor ze misschien Miley inhaalt.
Dat is haar dus gelukt, nu heeft zij de vrouwelijke account met de meeste subscribers en heeft Miley Cyrus, Demi Lovato en Selena Gomez ingehaald.
Dus nu heeft ze laten zien dat een gewoon meisje meer subscribers kan krijgen dan al die Disney sterren.

Snap je?
Het is dus niet bedoeld om Miley af te kraken omdat ze haar haat, maar om haar qua aantal subscribers gewoon in te halen.