velletjes op m'n lippen

Hallo allemaal,

Ik heb heel erg last van velletjes op mn lippen, hebben jullie tips ofzo om mij te helpen :face_with_raised_eyebrow:

thankss !

Voorzichtig schrubben of met de (elektrische) tandenborstel er even overheen borstelen

VASELINE IS YOUR BEST FRIEND

Vaseline smeren inderdaad en scrubben met bijvoorbeeld vaseline + suiker + honing of zo’n lipscrub potje van Lush. Helaas is er niet zo veel aan te doen!

libscrub, of je kunt voorzichtig me je tandenborstel over je lippen gaan en daarna insmeren met labello.

Noten eten.

ja, je moet met je tandenborstel zachtjes over je lippen wrijven, en eventueel met labello erover en wachten tot het herstelt

Ik heb mij laatst deze gehaald bij de Primark voor maar €1.50 (geloof ik) en hij ruikt ook nog eens zo lekker!

http://4.bp.blogspot.com/-Yggj8Jm4Aug/TXHr1dO3UQI/AAAAAAAAHtg/k0khfU6fjtE/s1600/VaselineLipTherapywithAloeVeraPocke.jpg

Vaseline en Labello gebruiken

Je lippen scrubben met een suikerklontje en daarna insmeren met lippenbalsem of vaseline

Blistex medplus! Zweer ik bij.

Ik smeer iedere avond vaseline of zo’n labello maar dan van een cacao boter merk op m’n lippen. Heb nooit velletjes! :grinning:

Sowieso Blistex Mediplus (blauwe variant) !! Het eerste product wat mijn lippen in super snelle tijd geneest!!