velletjes bijten

ik bijt velletjes rond mijn nagel…!!
Het staat egt heel lelijk en mijn nagels groeien zoo ook misvormt.
heeft iemand tips om niet meer te bijten?

Ahh~ Dat doe ik ook .____. Sorry no advice!

Jupe, heb ik ook. Hele littekens op m’n vingers… yuk…

Maar goed, geen tips.

cuticile oil gebruiken.
essence heeft een lichtblauwe stift (volgens mij nu nog steeds lichtblauw) waar iets van cuticle repair op staat en dat werkt heel goed
en als je ziet dat het mooier wordt wil je denk ik ook minder bijten
verzorg je nagels goed en doe nagellak op, dan ga je het lelijk vinden om te bijten en doe je het minder

Doe ik ook ja :’)

Maar ik vind mijn vingers er daar verder niet lelijk uit zien trouwens…

doe ik ook :’)

ik bijt al mijn nagels sinds dat ik klein was en ben nu al 17
mijn nagels zijn ook beetje misvorm ik wil vanmiddag niuwe nagellak enzo kopen want dan stop ik er mee
ben sinds gister gestopt tot nu toe niks gebeten XD

haha, ik doe dat ook. Bij mijn duimen vooral.
Echt veel mensen zeggen er wat van, maar het ziet er ook best pijnlijk ook ;p en lelijk.

heb geen tips.

oo dat doe ik ook xD wil er echt vanaf :S

Ik doe het ook wel eens, echt irritant.

Nailbite? Gegarandeerd dat je dan wel een x nadenkt voordat je velletjes gaat bijten rond je nagels. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Doe ik ook! Ben niet verslaafd ofso maar als er een haakje/dingetje zit moet tie er wel af xD Gewoon goed hand+nagelcreme enzo gebruiken zodat je die velletjes voorkomt.

gwn niet doen klaar ,
denk gwn het is vies en lelijk dan doe je het ook niet tog?

Ik vind het ook lelijk, en toch kan ik er niet mee ophouden.

Nog een hier die dat doet.

Ik bijt ook altijd velletjes en hoekjes :’)

Ik doe het ook en ik vind het eigenlijk ook niet echt mooi staan, maar ik blijf er maar mee doorgaan. Echt irritant.

Bite-X, je doet het er een keer op en je durft nog niet meer velletjes te bijten…

Ik doe het ook! Geen idee hoe je eraf komt… Heb ook al bite-x gebruikt, helpt niet :’)