Velletjes bij mijn vagina

Help,
Er zitten velletjes naast mijn vagina,
ik heb het nog nooit gezien,
en het zijn hele dikke velletjes helemaal eraf aan het gaan
er zitten er zelfs ook eeen paar op mijn vagina.
heeft iemand dit ook ooit gehad?
of weet iemand wat het is?

schimmel?

Nooit gehad. Geen idee.

misschien weet ik het…
beter wassen:P
meestal als je je niet goed scrubt of wast… en je gaat bijv. douchen en je wrijft 1x over je huid komen er velletjes?

is schimmel erg?

het ziojn hardere velletjes

foto?

haha dat was niet grappig.

Dat klinkt apart, misschien kun je inderdaad toch beter naar de dokter gaan.

restjes wcpapier? xD

Ik denk ook eerst aan wc-papier…
Maar het is niet ernstig zolang het niet jeukt of als je pijn hebt

schimmelinfectie gewoon je klachten vertellen aan de huisarts en misschien hoeft ie geeneens te kijken :wink: En dan krijg je een kuur (Heb het ook wel eens gehad)

uh… je huid vernieuwd elke dag toch een beetje? dat zijn de dode huidcellen… en daarvoor in de plaats krijg je dan weer nieuwe…

haha echt wel!

ik zou idd even naar de dokter voor alle zekerheid

welke kleur heeft het :’)?
als het huidskleur is is het gwn vervelling off als je je neit goed wast ga je ook een soort van vervellen…
of ga naar de dokter

Vaginale schimmelinfectie denk ik. Je kan naar de huisarts gaan voor een kuur, maar het kan ook vanzelf weggaan.

je huid vernieuwd elke maand, als je huid (cellen iig) elke dag vernieuwen, heb je psoriasis.

Opgedroogde afscheiding?

Hahaha, we zijn geen slangen :’’).

Ik denk dat je een infectie hebt, misschien wel een soa maar ik weet natuurlijk niets van je seksuele praktijken. Laat je even controleren bij de dokter en doe het snel zodat er niets ‘‘kapot’’ gaat down there.

Misschien is de huid gewoon droog, smeer het in met uierzalf/creme dat werkt :slightly_smiling_face: