veliefd of net niet?

IK WEET GEWOON NIET WAD IK MOET DOEN, ik ken een jonge en die heeft al vekeering maar de laatste teid stuurt hij berichten zo van " welterusten en dan me naam met tje erachter’ en hij maseerde me en dat vont ik natuurlijk erg leuk dus ik stuurde terug ‘wad maseer je lekker wil je dat morgen weer doen welterustenxx’ hij antwoorden ’ natuurlijk ik doe het morgen wel even X’ maar ik wist toen nog niet dat hij bezet was. Ook op school hebben we vaak contakt en zoekt hij me regelmaatig op ik begon hem langzaam natuurlijk wel leuk te vinden Maar ik kwam er dus achter dat hij een vriendin heeft. Ik voelden me daardoor schuldig, maar hij begon! En hij gaat nogsteeds door en trakteert me op ijs. Vind hij me nou leuk of niet?:face_with_raised_eyebrow: Of is het gewoon vrienden gedrag???

Sorry als er wad foutjes zittenXx (dyslexie) ^^

deel plz tips over verliefd zijn of andersom​:+1::heartpulse:

Ik zou niks met hem beginnen zolang hij een vriendin heeft!

Denk dat hij van twee walletjes wilt eten. Sta massages en stuff niet allemaal toe. Eigenlijk zou ik sowieso niet met zo iemand omgaan maarja.

Ik denk niet dat het uitmaakt of hij jou leuk vindt, hij heeft een vriendin…

Niet meer verliefd op hem zijn.

dat was ik indd van plan maar omdat hij zo veel met mij omgaat en me aandacht geeft is die vriendin een beetje boos op me en ik hab haar al gezecht dat hij mij zelf opzoekt ik wist eerst ook niet dat hij een vrindin had en ben gelijk gestopt met contakt zoeken met hem x

Zeg tegen die vriendin dat ze maar lekker boos op hem moet worden en dat jij hem met rust zal laten.

ik weet zelf ook niet goed of ik hem nou leuk vind of niet wand hij gaat nu toch een soort van vreemd terwijl hij harstikke aardig is. en die vriendin past helemaal niet bij hem wand zij is beetje bitchie en als ik zeg word boos op je eigen vriend zegt ze dat hij niets fout doet.

JE NEDERLANDS.
Edit: Oh het stond eronder.

Anyway, ik zou hem laten, want hij is bezet. Gewoon geen aandacht meer geven, is alleen maar lullig voor die vriendin ook.

ik snap dat het heel lullig is maar hij doet het toch echt zelf. ik ga hem morgen zo veel mogelijk vermijden.

(zwaare dislexy sorry)

Ik snap dat hij het zelf doet, maar het is ook maar net hoe jij erop reageert dan. Die jongen is dan gewoon fout bezig.