Velcro haar rollers: groot en middel, moet weg!

Ik verkoop 10 middelgrote en 3 kleine velcro haarrollers, omdat ik er nooit iets mee doe.
Ze zijn kwalitatief erg goed.
Ik heb mijn prijzen gebaseerd op groothandel prijzen die ik online heb gevonden, dus ik denk dat het best goede prijzen zijn. Ik heb verder geen verstand van zulke dingen, dus als de prijzen echt te hoog zijn mag je dat altijd laten weten!
Ik weet niet hoe duur ze waren, het was namelijk een cadeau.

10 Middelgrote haarrollers: 8 euro

3 Grote haarrollers: 2.70 euro

upje :slightly_smiling_face:

Volgens mij zijn ze van de Primark! Maar succes met je verkoop, ik heb ze al haha

Dat lijkt me sterk, er is namelijk geen primark ergens bij ons in de buurt! Maar je weet nooit he! Dankjewel toch!
Weet jij toevallig hoe veel die van jou waren? Ivm met mijn prijs? Ik weet niet of die wel redelijk is :slightly_smiling_face:
Ik zag op zo een groothandel site staan dat ze die dingen verkopen voor 80-90 cent per stuk, en daar komt mijn prijs van :slightly_smiling_face:

uppp :slightly_smiling_face:

upjeee

Als het te duur is, gewoon zeggen, ik heb er geen verstand van!

up!

UUUUpppppppppppppppppp :flushed:

Uhmmm, volgens mij is de prijs een beetje hoog. Ze zijn volgens mij van de Primark en daar kosten ze ongeveer 2 euro voor 10 rollers.

Hm, doe maar een bod op ze allemaal ofzo, moet er echt van af :slightly_smiling_face:

Ik bied €3. Hoeveel kost verzending denk je?

Gho geen idee, ik zal vanavond even kijken!