veilige seks onder water

[i]Ik zoek maar ik vind niet.
Dus maak ik een topic erover
hoe kan je nu veilige seks hebben onder water?

• en ook alsje de pil niet pakt?
    of iser geen andere oplossing?
    thanks[/i]

Prikpil? Spiraaltje?

Condoom werkt niet onder water, je moet wel zeker weten dat je vriend geen soa’s heeft.

ja maar ik ben alleen voor het condoom
de rest niet = )

ik zou het niet doen dadelijk trekt t vacuum hahaha

De beste tip is om het boven water te doen.

niet altijd toch of wel?

Ik begin nu eigelijk te twijfelen of een condoom nou wel of niet bestand is tegen water… In het forum hieronder wordt vertelt dat het wel kan, maar dat is natuurlijk ook geen 100% betrouwbare informatie (heb ff gegoogeld).
http://forum.fok.nl/topic/1349946

Heb je de bijsluiter van de condooms die je gebruikt al gelezen? Misschien staat daar iets over in. Geen idee of je er wat aan hebt, zie het maar als een upje.

dankje =)

Een condoom werkt niet onder water dus je moet aan de pil/iets anders zijn. Als je alleen voorspel in het bad doet kan het wel omdat sperma water niet overleeft, maar er zal vast nog wel een kleine kans zijn

http://www.sexwoordenboek.nl/coitus_a_unda.html Daar staat het luid en duidelijk.

Ik dacht dat het inderdaad niet kon (condoom met/in water) maar begon toch te twijfelen omdat ik het niet zeker wist en soms andere dingen hoor en lees. Nu weet ik het zeker, condoom is niet bestand tegen water. Bedankt :slightly_smiling_face:

euh ik weet niet hoor, maar dat kan niet (goed) want dat wordt het vacuüm gezogen ofzo:P

gewoon niet onder water?

Waarom geen pil, ik snap dat niet…

Condoom werkt niet onderwater en ik zou zeker niet een spiraal nemen alleen maar omdat je onder water seks wilt. Een spiraal voor tieners wordt door mijn huisarts echt afgeraden, tenzij je al kindjes hebt gebaard maar daar ga ik niet van uit.

Je zou gewoon aan de pil moeten, vind je dat geen 100% zekerheid, doe dan geen seks (en zeker niet onderwater). --lekker foute zin–

dus dan komt ie niet meer uit je;)

Dat is niet altijd zo, plus als je boven water komt ben je weer los.

Dat is niet altijd zo, plus als je boven water komt ben je weer los.

aaaah oke, ja dat wist ik niet haha
maar hoe kom je boven water dan als je aan elkaar vastzit hahaha :O?