veilig.

Hallo.

Ik en mijn vriend hebben nu zo’n kleine 3 maanden.
Hoewel de seks goed bevalt vinden we het beiden
toch prettiger om het zonder condoom te doen…
We hebben dit een paar keer gedaan en het is
gewoon echt veel fijner.
Ik zit wel aan de pil dus er zou weinig fout moeten kunnen gaan,
maar toch voel ik me er niet helemaal lekker bij als we het zonder gedaan hebben.
Dus leek het ons de beste oplossing om het anaal te doen zonder rubber, en veder gewoon met.
Omdat we beiden er nog lang niet klaar voor zijn om een kleine te hebben.

Maar nu is mijn vraag, heb je nog risico’s wanneer je het anaal doet?
Het lijkt me ook niet de schoonste plek en dat ik dan niet zwanger kan worden
vraag ik me ook af,

Hoor het graag:)
Groetjes…

Je hebt juist meer risico’s op soa’s dan he als je het onveilig anaal doet. Uitkijken hoor! :no_good_woman:

Je kan natuurlijk niet zwanger worden van anale seks, maar ook SOA’s kunnen daarmee worden doorgegeven. En het lijkt me echt super pijnlijk, lol…

Als je je pil gewoon goed slikt, dan is de kans dat je zwanger bent 0,1% echt onwijs klein. Zolang hij geen soa heeft kan je ook geen soa krijgen.
Zal het gewoon lekker ‘normaal’ blijven doen. Anaal doet namelijk onwijs pijn, hoor ik, geen ervaring mee. Ik bedoel je anus is niet gemaakt om een piemel er in te krijgen…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat lijkt me niet echt lekker… Als je aan de pil bent en je neemt hem elke dag op dezelfde tijd en vergeet hem nooit, dan heb je 0,01% op zwangerschap, dus ben je veilig genoeg.

Hallo,

Bedankt voor de reactie’s !

Ik vind 0.01% toch nog wel wat een eng percentage…
Kan ik dan rekenen dat wanneer ik 100 keer onveilig seks heb
waarschijnlijk het 1 keer fout gaat?
Sorry voor het vieze maar ik vraag het toch even…
Is dit wanneer hij ook echt in mij klaar komt?

Bedankt voor de waarschuwingen over anaal,
Maar ik denk als je voorzichtig genoeg bent dat het wel wat meevalt.
Dat de kans juist groter is dat je daardoor een soa oploopt lijkt me wat onlogisch;P

Groetjes

:pensive:
0,01% is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig, het komt bijna nooit voor.
En ja je bent gewoon veilig als ie in je klaarkomt.
eeehhhh misschien moet je trouwens je even wat meer gaan verdiepen in het hele anaal gebeuren als je dat serieus denkt.
hoe oud ben je?

Dan gaat het die ene keer niet fout, dan kán het fout gaan.
1/10.000 dus je kan het 10.000 keer doen en daarvan kan het 1 keer gebeuren. Kán. Niet zal! Ik zou gewoon de pil blijven gebruiken en hij kan het condoom laten liggen. Als je gewoon ongesteld wordt zal het vast goed zijn.

Ik weet niet of het groter is, maar waarom denk je dat er zoveel homosexuelen zijn die een soa hebben?

Je risico bij anale seks op soa’s is gelijk aan die van “normale” seks. Als je alleen met deze jongen seks hebt en je hebt al vaker “normale” seks met hem gehad zonder condoom, heb je net zo goed een risico op een soa dan als je alleen “normale” seks hebt.

Anale seks kun je ook niet echt meteen vergelijken met normale seks. Uit je bericht lijkt het alsof je daar wel vanuit gaat. Het kan meer pijn doen en vooral als je niet genoeg glijmiddel gebruikt.

Ik gebruik de pil nu ook al jaren terwijl ik seksueel actief bent. Je moet het gewoon loslaten dat er 0.01 % kans is dat je zwanger kan worden.

1 x op de 1000 en dat is dus pure statistiek, dit is dus niet een feit dat je per 1000 x dat je seks hebt 1 keer zwanger wordt. Wat is er vies aan als hij klaar komt -__- Hoe oud ben je. In ieder geval: nee, het is voor het geval als je seks hebt gehad. Je kunt ook zwanger van zijn voorvocht en ook de kans op soa’s is net zo groot als je seks hebt zonder dat hij in je klaar komt.

Ik vind het wel ironisch dat je zegt: als je voorzichtig genoeg bent, dat het wel meevalt dat je soa’s krijgt, terwijl dat niet waar is. Maar je wel erge zorgen maakt dat je zwanger kan worden, terwijl je een anticonceptiepil gebruikt. Hoe “voorzichtig” je ook bent, de kans op soa’s blijft hetzelfde.

Waarschijnlijk doen veel homo’s het gewoonweg niet veilig met een condoom.

Ik snap die angst om zwanger te worden echt niet, daarvoor slik je toch juist de pil? Tuurlijk er is altijd kans dat je zwanger wordt niets werkt voor 100%. En als je ook nog met condoom doet is de kans helemaal nihil.

Als je beiden weet dat je geen soa’s hebt maakt t niet uit of je met of zonder condoom doet.

Geen zwangerschapsrisico’s, wel soa risico’s. Als jullie elkaars eerste zijn geen probleem, maar anders zou ik toch allebei wel een soatest doen voordat jullie verdergaan (maarja, jullie hebben al seks gehad). Maar als je dus geen soa hebt is er geen extra risico.

Hallo,

Nogmaals bedankt voor de reactie’s,

Als ik het allemaal zo eens lees kan ik dus rustig de condoom als verleden tijd beschouwen… Fijn want we werden er beiden wel een beetje ziek van.

we zijn niet elkaars eerste maar om soa’s maak ik me eerlijk gezegd geen zorgen…

En ik weet heus wel waar ik over praat hoor.Het leek me alleen wat onlogisch
mijn leeftijd doet er niet echt toe geloof ik… In iedergeval nog niet klaar om moeder te zijn;)

[i]
Als ik het allemaal zo eens lees kan ik dus rustig de condoom als verleden tijd beschouwen… Fijn want we werden er beiden wel een beetje ziek van.

we zijn niet elkaars eerste maar om soa’s maak ik me eerlijk gezegd geen zorgen…

En ik weet heus wel waar ik over praat hoor.[/b]Het leek me alleen wat onlogisch
mijn leeftijd doet er niet echt toe geloof ik… In iedergeval nog niet klaar om moeder te zijn;)[/i]

Blijkbaar weet je niet waar je over praat. Ook al lijkt het jou onlogisch, betekend niet dat het dus niet zo is. Wens je veel succes met anaal, zo makkelijk als ij denkt dat het is, is het echt niet :no_good_woman: