Veilig via torrents downloaden?

Hoi!

Ik heb al eens eerder geprobeerd via torrents muziek te downloaden, maar blijkbaar is toen onze laptop gecrasht doordat er een virus in één van mijn downloads zat. Nu is het toch de enige echt handige manier om albums te downloaden volgens mij, alleen wil ik de laptop niet weer laten crashen. Zou eimand mij uit kunnen leggen waar je allemaal op moet letten als je via torrents download?

Sorry als hier al een topic over bestaat o.i.d., mocht het zo zijn zou iemand de link door willen geven? Dan laat ik deze verwijderen.

Als je losse liedjes wilt downloaden kan je ook www.foxplay.info gebruiken. Daar staat álles op. Ik gebruik het al een jaar en nog nooit virussen of iets binnen gekregen.

Als je een hele goede virus scanner heb is het wel veilig. En dan heb ik het niet over Norton of MACafee, dit zijn namelijk de meest voorkomende virusscanners, en virussen worden nu dus zo gebouwd dat ze langs deze scanners heen kunnen. Ik heb zelf NOD32 en die houdt alles tegen, als ik iets download met een virus erin stopt ie hem meteen. Je kan ook microsoft essentials downloaden, die is gratis en ook wel goed.

Bedankt voor de reacties:) Het liefst download ik hele albums, maar ik zal het toch onthouden! En ik heb inderdaad Norton, ik zal eens kijken naar die andere virusscanners!

Ik heb Microsoft Security Essentials, die is heel goed nog nooit problemen mee gehad. En anders gewoon via piratebay downloaden, daar download ik echt al jaren torrents mee en daar heb ik nog nooit een virus mee binnengehaald.

Maar moet je nog op bepaalde dingen letten bij piratebay? seeders en peers en dat soort dingen? Want mijn download kwam toen ook van piratebay!

http://www.youtube-mp3.org/ werkt heel goed, en elk liedje van youtube kun je downloaden, zonder programma

Ik gebruik altijd www.bitsnoop.com en daar staat echt alles op, en ik heb er ook geen virussen van gekregen ofzo.

hoe meer seeds en minder peers hoe sneller de download gaat.

en ik download al bijna 2 jaar en nog nooit een virus gehad dus, volgens mij is het dus wel veilig :slightly_smiling_face:

Altijd de comments lezen, en kijken of het een vertrouwde uploader is. (Dan heeft ie zo’n roze/groen logotje erbij staan.)

In de comments lees je snel genoeg of er een virus in zit, en vaak ook of de kwaliteit etc goed is :slightly_smiling_face:

www.youtube-mp3.org
Via hier kun je link van youtube in zetten en heeft mn gedownload binnen 10 seconde…

tip; gebruik lyrics… Anders heb je zo’n lange intro