Veilig muziek downloaden

Dag iedereen,

sorry dat ik mss een topic open, want er zijn er al zoveel van.
Maar toch; weten jullie een site waar je veilig muziek kan downloaden?
Want ik heb juist een nieuwe pc, dus ik heb nog niets op mijn pc staan van programma’s.
Ik heb mijn vorige pc weg gedaan omdat hij zo traag was van al de dingen die ik er op had staan: zoals bv Bittorent, dat heeft mijn pc zò traag gemaakt! En mijn facebook haperde ook sinds dat ik dat had.
En Limewire werkt niet & youtube converter ook niet.

Dus kunnen jullie helpen met en goede en veilige site, waar ik geen virussen ofzo van kan krijgen?

Ik hoop dat jullie eventjes tijd voor me willen maken om me te helpen.
xx

utorrtent en dan via ww.thepiratebay.com en norton heb ik als virus scanner

Is dat niet hetzelfde als Bittorent?

Ik gebruik:
uTorrent om mee te downloaden
En AVG virusscanner om de torrents en de bestanden voor en na het downloaden te scannen.
Geen problemen mee gehad.

weet ik niet

ik gebruik www.thepiratebay.org of www.isohunt.com
en dan vuze om verder te downloaden.

en norton heb ik ook als virus scanner

youtube.mp3.org.

Gewoon scannen met je virus scanner.

Ik download niet van een bepaalde site. Ik typ gewoon in op google wat ik moet hebben en dan scan ik het gewoon. Nog nooit een virus gehad dus het zal wel goed zijn :’)

die doe ik ook altijd

Huh? hoe kunt ge muziek downloaden door een scanner? Sorry, maar ik begrijp het niet zo goed? (: <3

Nee je moet geen muziek downloaden met je scanner :stuck_out_tongue: Je moet het gewoon ergens van het internet downloaden(Bijv die sites die hier al genoemd zijn) en dan als je het hebt gedownload even scannen zodat je zeker weet dat er virussen in zitten bedoel ik.