vegetarisme enquête

hoihoi
wij moeten voor ons profielwerkstuk op school een enquête afhouden bij 10 vegetarische mannen en 10 vegetarische vrouwen .
als er 10 vegetarische meiden zijn die deze enquête even willen invullen zijn wij heel erg blij.
het zijn maar 3 vraagjes dus veel werk is het niet.

1. Waarom ben je vegetariër geworden?
    a) Om dierenleed te voorkomen
    b) Uit protest tegen manieren waarop dieren worden geslacht
    c)Omdat ik denk dat vlees ongezond is
    d)Het is milieu onvriendelijk.
    e) Anders, namelijk: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2. Wat voor vegetariër ben je?
    a) Veganist ( geen enkele dierlijke producten eten zoals vis, vlees, kip, kaas, honing, ei, of zuivel)
    b) Lactovegetariër (geen kip,vlees of vis eten maar wel zuivelproducten,kaas, honing en eieren)
    c) pescovegetariër ( alles behalve vlees eten. Dus wel vis en zuivelproducten etc.)

3. Door wie of wat ben je vegetariër geworden ( ouders, vrienden, reclame etc.)
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

alvast bedankt

enquetes zijn niet toegestaan

1: E = Ik wilde zelf controle hebben over een bepaald aspect in mijn leven, dus heb ik ervoor gekozen om geen vlees meer te eten.

2: C

3: Eigen keuze, had het jaren geleden ook geprobeerd en toen lukte het niet meer. Ben nu sinds 3 jaar terug bezig.

Astu :slightly_smiling_face:

Edit: Enquetes zijn niet toegestaan blijkbaar, maar je hebt mijn antwoorden nu toch al :’)

Ik ben heel lang vegetariër geweest. Nu niet meer, dus je hebt er niet veel aan, maar toch. We eten thuis eigenlijk altijd vegetarisch (uitzonderingen een keer in de twee/drie maanden ofzo) alleen ik eet bij mijn vriend, op school of waar dan ook wel gewoon vlees. Ik ben het zelf geweest om:1) Waarom ben je vegetariër geworden?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue] a) Om dierenleed te voorkomen (en dan neem ik aan dat je bedoeld hoe de dieren in de bioindustrie behandeld worden?)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue] b) Uit protest tegen manieren waarop dieren worden geslacht[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue] c)Omdat ik denk dat vlees ongezond is[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue] d)Het is milieu onvriendelijk.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue] e) Anders, namelijk: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2) Wat voor vegetariër was ik? [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]a) Veganist ( geen enkele dierlijke producten eten zoals vis, vlees, kip, kaas, honing, ei, of zuivel)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]b) Lactovegetariër (geen kip,vlees of vis eten maar wel zuivelproducten,kaas, honing en eieren)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]c) pescovegetariër ( alles behalve vlees eten. Dus wel vis en zuivelproducten etc.)[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3) Door wie of wat ben je vegetariër geworden ( ouders, vrienden, reclame etc.)
Wij aten altijd al vrij weinig vlees en toen we zelf kippen hadden, aten we nooit meer kip. Toen zagen mijn ouders een documentaire over de bioindustrie en hebben ze het vlees vrijwel volledig afgeschaft. Heel soms eten ze vlees omdat er een lekker recept is, wat met vlees is, maar dan is dit van de biologische slager. Als we vlees eten, wat echt absoluut niet regelmatig is, is het echt bewust biologisch.

1. Waarom ben je vegetariër geworden?
    a) Om dierenleed te voorkomen | Dierenleed kan je hierdoor niet voorkomen.
    b) Uit protest tegen manieren waarop dieren worden geslacht
    c)Omdat ik denk dat vlees ongezond is
    d)Het is milieu onvriendelijk.
    e) Anders, namelijk: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2. Wat voor vegetariër ben je?
    a) Veganist ( geen enkele dierlijke producten eten zoals vis, vlees, kip, kaas, honing, ei, of zuivel)
    b) Lactovegetariër (geen kip,vlees of vis eten maar wel zuivelproducten,kaas, honing en eieren)
    c) pescovegetariër ( alles behalve vlees eten. Dus wel vis en zuivelproducten etc.)

3. Door wie of wat ben je vegetariër geworden ( ouders, vrienden, reclame etc.)
    Uit mezelf.

Het plaatsen van enquêtes is niet toegestaan.