vegetarisch gourmetten

hebben jullie leuke en lekkere ideetjes om als vegetariër te gourmetten?
plaats het hier voor mij!:smiley:

euhm, wat k zelf altijd doe is paprika, bosuitjes, champigons en eventueel nog wat andere groente op de plaat en dan als het bijna klaar is wat kaas er overheen.

En wij hebben der 1 met bakjes dus doe ik een stokbroodje met champigons en dan met kaas in het bakje en dan staat die onder de grill.

En miss kan je spiesjes met fruit maken nog gezond ook =)

Vega. gehaktballetjes die zijn zo lekker <3

pannenkoejes
of eieren door elkaar kloppen, dat in een pannetje, lekker met kaas , uien, tomaat, champions, enz… ff wachten, jummie!
stokbroodjes met kruidenboter of kaas enz

en ananas, vindi k ook lekker!

Gevulde paprika’s > Je hebt een halve (of kwart paprika) en daar doe je dan kruidenolie en geraspte kaas in, en dat leg je even op de bakplaat, jammie!

En verder gewoon Valess enzo?

pannekoekjes zijn leuk!

kaassouflés
en vegetarische burgers!

ik had vorig jaar een vegetarische gourmetschotel van albert heijn! er zaten een heleboel andere dingen in dan die ze normaal hebben :slightly_smiling_face:

• gemarineerde tofu (dagje marineren in zoete sojasaus en welke kruiden je maar wilt)
    • italiaans brood met pesto/kaas/wat je maar wilt, grillen op gourmet
    • falafelburgertjes (volgens mij was er bij de c1000 zo’n pakje poeder, waarbij alleen water hoefde. ergens bij nasikruiden enzo)
    • krieltjes
    • allerlei soorten groenten heel klein gesneden
    • salades erbij (niet op goumet :wink:)
    • je kunt ook gewoon mie en rijst enzo gewoon opbakken op de gourmet
    • ren ook es een keer door de natuurwinkel, ook veel lekkere dingen die op gourmet kunnen

ik ben ook vegetariër en bij de appie hadden ze een vegetarische gourmetschoten über cute met van die hele kleine “worstjes” haha 8D was 4,99.

bij de jumbo en volgens mij ook albertheijn heb je vegetarische gourmet schotels