Vegetarisch eten

Hi allemaal,
Ik ben sinds een maand ongeveer vegetarisch, weten jullie misschien lekkere/ gezonde vegetarische gerechten?
Ik ben 15 en woon dus nog bij mijn ouders en hun koken, ze willen niet steeds iets aparts maken, tot nu toe gaat t eigenlijk wel goed. Maar miss weten jullie nog iets ofzo.
En wel een beetje gezond/mager want wil ook een beetje afvallen, heeft iemand daar nog tips voor?
Nouja, alvast bedankt.
Je kan ook pingn; 20CA7C18

Toedelss xx

Uh gewoon vleesvervangers?

prijschotel XD vriend is vega en verslaafd aan preischotel.
en fritata en pittige tomatensoep van jamie oliver.

Anders stel je een keer voor om voor je ouders te koken? ik ben zelf ook vegetariër en mijn ouders vinden het leuk als ik vegetarisch voor ze kook, ze eten normaal allebei gewoon vlees en mijn stiefvader heeft zelfs een eigen keurslagerij :stuck_out_tongue:
Op internet staan echt ontzettend veel vegetarische gerechten, kan je zelf kijken wat je wel en niet lekker vindt. En eigenlijk kan je bijna alles wel eten, er zijn zo veel alternatieven en vervangers voor vlees tegenwoordig!

Idd, vleesvervangers.

En in sommige supermarkten hebben ze ook vegetarische lasagne (L)

Op google en via ah.nl kun je heel veel recepten vinden. Of ga naar de bieb. Of typ bij google in ‘vegetarisch girlscene’ en dan krijg je oude topics.
Voortaan eerst even zoeken voordat je een topic opent :wink: