Vegetariërs?

Hoi!

Ik ben Nathalie, en ik studeer Sociologie. Voor mijn masterscriptie ben ik op zoek naar vegetariërs in de leeftijd van 14 tot en met 20 jaar oud, die het leuk vinden om geinterviewd te worden!

De vragen gaan over hoe je de keuze gemaakt hebt om vegetariër te worden, en over de reacties van je familie en vrienden. En de redenen waarom je vegetariër bent geworden. Het gesprek duurt maximaal 30-45 minuten.
Het kan via Skype of ik kom gewoon jouw kant op!

Ben je geinteresseerd, stuur me even een berichtje! Of mail even naar nathalievegg@hotmail.com.

Groetjes,

Nathalie

Volgens mij mag dit niet…
Dus je zoekt echt mensen om ook in het echt te ontmoeten? Dat is toch niet handig? Kun je beter in de buurt vragen.

Ik ben te oud

Je klinkt echt als een oude man ofzo. Waarom kun je de vragenlijst neit gewoon mailen als ik vragen mag?

In 6 weken tijd wordt een kuikentje van 50 gram afgemest tot vleeshomp van ruim 2,2 kilo.

ahahah echt he zo’n oude vieze man van 70

ik ben vegetariër.

Te oud! Anders had ik wel willen helpen.

Doe gewoon via internet ofzo.
Varkens worden onverdoofd gecastreerd.

Krijg je er ook nog iets voor als je meedoet? :slightly_smiling_face: haha

WATCH THIS.

:cry dierenmishandeling

Waarom worden er nu ineens dingen mbt dierenmishandeling / het slachten en dergelijke genoemd in dit topic (?) vat dat niet.

En ot: ik doe niet mee, geen skype en ga niet ergens afspreken ofzo.

Dat is de reden waarom ze vegetariër zijn :wink:

Oja, want melkkoeien en legkippen worden niet geslacht?

Ben ik de enige die dit een beetje creepy vindt? Als ze mensen wilt interviewen kan ze toch ook de geïnteresseerden gewoon een vragenlijst opsturen of iets?

Ik ben vegetariër, nu al bijna 6 jaar lang!