Vegetariërs

Wie is er nog meer veganist of vegetariër?
Hoe lang al?

Ben gewoon benieuwd :slightly_smiling_face:

Update:
Deel je recepten! :slightly_smiling_face:

http://i24.photobucket.com/albums/c45/MsRockChick16/biteme.gif

De zus van mn vriend :3

Ik vind vlees te lekker.

Ik ben een vegatariër, niet vergatarisch x]
Als ik vegatarisch zou zijn zou ikzelf niet van vlees zijn x]

Ik ben dus vegatariër, maar ik moet wel vis eten van mijn ouders -__-

ik ben vegatarier veganist gata mij een beetje te ver…
maar ik ben het bijna 2 jaar :grinning:
ik moet wel vis eten maar daat wil ik ook wel na mijn 18e mee stoppen.

Ik ben ook vegetariër en ben het volgens mij iets van 3 jaar

Ik ben niet echt vegattarrier het enige dat ik nog van vlees eet is kipfilet voorderest niks.

mijn vriend is vegetariër voor al 2 jaar volgens mij. Ik vind het goed van hem, en hij eist niet van mij dat ik het ook wordt.

Ik zou het denk ik niet kunnen. Ik houd te veel van vlees en vis. En lust er ook te weinig groenten voor om dat te kunnen missen en toch genoeg te eten.

Ben je trouwens veganist of vegetariër??

Ookal ben ik geen vegetariër, ik wil vlees op mn bord hebben van een dier wat wel een goed leven gehad.
Als ik op mezelf woon, wil ik zoveel mogelijk biologische producten in huis hebben.

Ik was al vanaf mijn 11e vegetariër, maar ik ben nu (sinds januari '07) veganist. :slightly_smiling_face:

Dus je eet ook bijna geen brood? of iig speciaal brood?
Want in het meeste brood zit ook melk verwerkt…

uhh wat is verschil tusse vegetarier en veganist?

ik ben geen vegatarier omdat ik niet zonder vlees kan en veganist vind ik al heel erg ver gaan.

Vegetariër = geen vlees en vis
Veganist = geen vlees en vis, en niks wat van een dier af komt. Geen melk, eieren, leer, etc…

Woh dat vind ik echt heel knap van je :wink:
Ik ben het niet, ik zou dat echt niet langer als een dag kunnen uithouden, daarvoor is vlees veel te lekker ;P.

ik heb heeeel erg lang aan zitten denken om vegetarier te worden maar uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik vlees te lekker vind,

Ik wil het wel,
alleen van mn moeder moet ik vlees eten.
x)

Ik ben geen vegetariër, ik vind het belangryk om vlees te eten omdat er toch een hoop vitaminen etc. inzitten

& wat mag je eigenlyk wel eten als je veganist bent?

ik ben Pescotariër dat betekent dat ik wel vis eet maar geen vlees eet.
Ik doe dit omdat ik absoluut niet van vlees houd ik vind het zielig om te eten, en vis vind ik wel lekker en is ook veel gezonder. En mensen gaan dan zeuren of ik het voor de vissen niet zielig vind maar ik zie het als iets anders. En het is ook niet dat ik elke dag vis eet, ik eet vleesvervangend soja en quorn producten en heel af en toe vis.

ik ben vegatariër. al 7 jaar.
ik eet geen vis.
geen vlees.
geen stremsel (meestekazen),
geen snoep wat gilantine bevat.
en geen weipoedder.
ik ben dus een Lactovegetariër

en dat vind ik heel normaal.
vis is ook moord, en ik vind het gek als je geen vlees eet.
maar wel snoep met vermale koeienbotten.
ik eet ook aleen biologische melk produckten.
en geen eieren van de legbatterij.

Ik ben ook vegetarier. Nu weer sinds 2 maand ongeveer. Eerder ook al us een jaar. Ik eet alleen scharreleieren. Ik ga me dr nog wat in verdiepen zeg maar, en dan valt er veel meer eten af dnek ik.