Vegetariers gezocht!

Hallo,

Wij zijn Mandy en Sharona. Voor ons profielwerkstuk zijn wij opzoek naar vegetarische mensen die ons willen helpen. Wij hebben mensen nodig voor een onderzoek. Het enigste wat je moet doen is 1 dag bijhouden wat je eet, de hoeveeheid en de activiteiten die je op die dag doet. Het liefst voor 20 september zodat wij het onderzoek goed kunnen uitvoeren. Heb je interese, stuur dan een mailtje naar sharonasprong@hotmail.com, of laat hier een reactie achter, of stuur een note!

Alvast bedankt!

Groet,
Mandy en Sharona

wil wel meedoen. Ik houd sowieso regelmatig al bij wat ik op een dag eet via de eetmeter van t voedingscentrum.

Als je een mailtje naar me wilt sturen met wat je op een dag eet, dan zou dat heel fijn zijn. Ook graag je gewicht, lengte en geboortedatum erbij. Je kunt het sturen naar sharonasprong@hotmail.com
Alvast bedankt!

Ik zal morgen mailen :slightly_smiling_face:

Nog een vegetariër hier :slightly_smiling_face:
Ik zal morgen wel mailen van wat ik vandaag gegeten heb.

Ik ga je een mail sturen!

Bedankt allemaal voor de reacties! We hebben zo al genoeg mensen, maar je mag nog gewoon blijven mailen!

Ik heb jullie gemaild (:

hee!
ik zal het morgen ook bijhouden! (als ik het hopelijk niet vergeet)
en dan mail ik het ook wel!
succes met jullie pws!

Ik wil wel mee doen.

Bestaan niet :grinning:

Ik ben vegetariër maar eet zo slecht dat je er ws toch niks aan hebt XD

Ik zal zsm mailen :slightly_smiling_face:

Ik zal morgen ofzo wel Bijhouden en dan mail ik wel, succes met jullie werkstuk ding :slightly_smiling_face:

ik ben vegetarier maar ik eet gewoon als een vleeseter behalve het vlees & de vis.

hee ik weet niet of jullie al veel mensen hebben, maar wil ook wel mee doen.
éen tip. vegetarische mensen bestaan niet. we zijn vegetariers of eten vegetarisch. als ik vegetarisch zou zijn, zou ik een boom of een plant zijn:P

^Ze hebben al genoeg mensen hè. (:
en inderdaad. ik ben niet vegetarisch, gelukkig niet. Maar wel een vegetariër. :'D haha

Ja dat weet ik! En we zoeken nog mensen hoor!

We zoeken nog steeds mensen!