Veganistisch worden

De laatste tijd ben ik erg nieuwsgierig geworden over het hele veganistische onderwerp. Ik heb veel filmpjes gekeken op youtube, waaronder Freelee, en ik zou graag zelf veganistisch willen worden. Nu gaat alles het ene oor in en het andere weer uit. Er zijn zóveel verschillende veganistische manieren om te eten dat ik niet meer weet wat haalbaar/makkelijk is. Ook ben ik bang dat ik niet genoeg voedingsstoffen binnen krijg, aangezien ik niet weet wat belangrijk is om te eten als je veganist bent. Kort gezegd, ik ben totaal in de war.
Is er iemand die me wat duidelijkheid kan geven?

Er is een speciaal vegan topic, misschien dat ze je daar kunnen helpen? :slightly_smiling_face:

Ja zag ik, ik dacht alleen dat het daar vooral ging om foto’s van eten aangezien dat in de beginpost stond. Maar ik zal m’n vraag daar wel stellen (; Hier mag wel een slotje op!

Nee hoor! Er zijn al een paar meisjes voorbij gekomen met dezelfde vraag als jij, je bent welkom in dat topic en kan alle vragen stellen die je wilt! Ik zal de tips even citeren in dat topic zodat je iig weet waar je op moet letten als je veganistisch wilt eten

Psst, je EET of leeft veganistisch, je wordt niet veganistisch. Dat kan niet. :stuck_out_tongue: