Veet.

Ik wist niet precies waar dit bij hoort, dus zet ik het maar in onzin.

Ik voel me best wel genaaid, want ik heb laatst een Veet ontharingscrème gekocht en het bonnetje niet meegenomen. Nu blijkt dus dat dat ding niet “spuit” (wat een heerlijke verwoording). Wat moet ik nu doen, want het is toch weer mooi 8-9 euro weggegooid… Gewoon kapotslaan en huppakkee? Oké, dat was een grapje.

Je zou het op zich kunnen kapot slaan en dan het schuim eruit halen, dus in principe is het een goed idee, ghehe

Miss mag je hem ruilen …dat mag soms wel zonder bon,weet alleen niet bij (jou) kruitvat

nieuwe kopen die spui er af halen en op die andere zetten :’) en ja natuurlijk als die ene dus op is gebruik je dus die andere x),maar wet niet of het zo’n spuit is die je er zomaar af kan halen x)

dat is slim!!
of je koopt een nieuwe gaat dan met die kapotte terug terwijl je het bonnetje van die andere toont

Zou ik net zeggen :stuck_out_tongue:

haha das nog slimmer x)

Nou, het probleem is juist dat dat schuifdingetje er nu niet meer opzit, want dat zat met een of ander plastic dingetje vast aan de dop. Ik heb hem bij de da gekocht, alleen bij onze vestiging zijn we blijkbaar niet zo dol op pubers. Ik zal er wel gewoon eens heengaan en dan vragen of ik hem toch mag ruilen. Of een nieuwe kopen uiteraard :grinning: