Veet voor bovenlip

Ja, heeft iemand dat ooit al gebruikt ? Hoe werkte het bij jou ? Was het handig ? Blijf je het gebruiken ? Hoe groeien de haartjes terug, dik of dun ? En hoeveel kost dat ongeveer (in Belgie) ? Bedankt :slightly_smiling_face:

ontharingscreme of harsstips??

Maakt mij niet veel uit, allebei gwn.

Oh ik ben ook wel benieuwd naar de harsstrips. Dus upje voor jouw.

ontharingscreme van veet heb ik wel eens gebruikt op mijn oksels en bij mij kwamen ze er dikker uit en heel snel. Strips gebruik ik op mijn bovenlip maar dan die van kruidvat (vind ik net iets beter dan die van veet) en ben er wel tevreden ver…

Ik zou geen ontharingscreme doen op je bovenlip, heb je echt kans op uitslag enz. (tenzij het speciale is voor gezicht) Harsstrips zijn wel handig, haartjes blijven ongeveer 2 tot 3 weken weg.

Niet doen! Harsen, bleken of de grootste/donkerste haartjes epileren is mijn advies.

En doet dat met zo’n harsstrips veel pijn ? Ik ben nogal kleinzerig…

Iemand ?

Bovenlip zal wel meevallen denk ik. 1 keer trekken en al het haar is weg.

Epileer gewoon :’)

Mijn ervaring:
Ik heb het 4 jaar geleden een keer gedaan, had twee dagen lang rode vlekken bij m’n bovenlip.

Harsen doet pijn, ja. Je kan niet verwachten dat een haartje eruit trekken op je bovenlip geen pijn doet.
Maar, het doet niet lang pijn. Je kan het het best doen na het douchen, en dan gelijk zo’n hars strip erop doen en trekken. Het doet pijn als je het er af trekt, maar leg er een koud doekje op en dan is de pijn zo weg.

Ik heb het jaren geharst met Veet, werkte prima en zo pijn doet het ook weer niet. Duurt ook maar 2 seconden en het is weg. Doe het wel 's avonds want het blijft een paar uren rood. Nu doe ik het met een epilady, die is sneller dan epileren met de hand en er blijven minder haartjes staan dan met harsen.

Krijg je wanneer je dat koopt ook geen olie of doekjes ofzo om erop te doen dan ?

En hoelang bleef het weg ? En hoe groeiden de haartjes terug met Veet ?

Ja ik gebruik het wel en ze werken prima. Je krijgt er wel doekjes bij hoor maar je huid blijft inderdaad een beetje rood voor een paar uur. Het doet de eerste keer misschien een beetje pijn maar daar wen je snel genoeg aan.

Okee, bedankt, dan ga ik ze zeker eens uitproberen !

Omdat ik een grote zeikerd ben, qua harsen enzo (Heb het wel eens geprobeerd maar ik vond het té eng) heb ik een tijdje met ontharingscrème lopen smeren. Werkte wel goed, alleen NIET op puistjes smeren, daar krijg je wonden van maar ik was zo bang dat iemand het zou merken, dus ik epileer nu.

Ik heb die veet ontharingsstrips gebruikt voor mijn bovenlip (zijn te koop bij de action in nederland) en ik vond het te doen :slightly_smiling_face:
Het was mijn eerste keer dus heb dezelfde plek een aantal keren opnieuw moeten doen, maar het is dus gewoon uit te houden qua pijn. Ik had het veel erger verwacht:)

Is die Epilady duur? Ben er wel nieuwsgieig naar. Ben er zat van steeds met een pincet te kloten C;