veet ontharingsspray

wie heeft de veet ontharingsspray en wat vinden jullie ervan? werkt hij en doe je er lang mee? ^^

Ik heb hem niet, maar ik heb wel de ontharingscreme gebruikt (gevoelige huid)
En dat is echt flutspul! Je krijgt maar heel weinig haar weg en een rode huid!
Het is ook nog superduur, dus ik zou als ik jou was nog even wachten met kopen! :wink:

ik zou hem dus ook willen uitproberen, maar nu ik dit lees ben ik toch minder geneigd om die te gaan kopen, hij is idd duur als het is om na 1 keer weg te gooien als die niet werkt
en de koude wasstrips werken die?

Die Veet Rasera is echt superfijnspul! Ontharingscrème werkt meestal niet, en die van Veet is kut. Ontharingsspray lijkt me wel chil, als het werkt:P
@ elientjeeeuh: het gaat hierboven over 2 verschillende producten hè, en het werkt toch bij iedereen anders;)

dat is waar als je de reacties leest, de ene is er super tevreden over de andere totaal niet
wss ga ik hem toch een keer kopen…

Ik wou ‘t ook proberen, maar vraag me ook af of’'t wel werkt, heb ook creme geprobeerd en dat vnd ik kutspul.
Die koude wasstrips werken wel vind ik, maar het doet wel auw :flushed:

Ik heb hem laatst gekocht… hij is niet heel goed… je moet echt heeeeeel veeeeeel gebruiken als je wil dat je benen echt goed glad zijn. Dus dan is het halve busje al leeg. En als je je benen onthaard hebt dan zie je nog wel een soort van stoppeltjes en het is ook nooit echt goed weg… Ik zou gewoon iets anders nemen maar je kan het wel proberen en ow jaaa de haartjes komen naar 2 dagen gwn weer terug :S

ik heb zelf al de ontharingscrème en de in shower gebruikt en die werkten bij mij allebei gewoon goed ^^ maar de koude wasstrips vond ik dan weer superslecht (had er schaafwonden van, not kidding…)

Werkt die ontharingscreme van veet shower ook bij je bikini lijn ??

Ik heb hem ook gebruikt. Je moet heel veel gebruiken, dus het busje is na 1 keer gebruiken al half leeg. Ook neemt het niet alle haartjes mee, dus er blijven nog wat over. Het blijft ook niet lang weg, na 3 dagen kwamen de haartjes er al weer doorheen. Ik raad het product niet aan. Maarja, misschien werkt die bij iemand anders wel =)

bij mij niet maar bij een vriendin van me wel… maar het verschilt echt van persoon tot persoon bij veet lijkt me :confused: gewoon proberen zou ik zeggen :wink:

zit er bij die ontharingsspray van veet
ook een spatel ding ofzo ?

Jepp!
Ik heb hem ook en vind hem best wel fijn mijn haartjes waren 2 weken weg! Echt raar…
Enige minpuntje is dat ie snel op gaat!

hielp een beetje hahaha… niet alles ging weg en heel snel op ja

ik gebruik hem ook, alleen hy gaat wel heeel snel op.
'k gebruik hem ook voor onder myn oksels haha.