veet ontharingscreme

halllo,

ik zou graag weten of iemand ervaring heeft met de veer ontharingscrème onder de douche en of die echt werkt x

Bij mij niet

Bij mij werkte die wel! Je haren moeten wel echt lang zijn. En de eerste keer lukte het niet, meteen daarna wel. En het stinkt echt heel erg xD

bij mij werkt het niet, en het stinkt echt verschrikkelijk…

Vorige week gebruikt. Stinkt echt verschrikkelijk! Maar heb het zondag gebruikt en de stoppeltjes komen nu pas echt :’)

Branden ook bij mij (maar het was die dag warm, dus zal er ook een beetje mee in de zon zijn geweest) maar het was het waard (achteraf…)

Ik vind het best fijn, alleen als je stoppeltjes hebt werkt het niet, de haren op je benen moeten echt wat langer zijn. Het ruikt misschien wat raar, maar ik vind het niet stinken.

Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het wou echt niet. Kreeg er maar een heel klein beetje af en het stonk heel erg.

Ja, maar ik doe het dan nooit onder de douch. Het lijkt mij dat als je je haren gaat wassen met shampoo, en de shampoo op de creme komt, dat het er zo af gaat.
Ik vind het wel fijn spul. Mooi makkelijk, geen scheer wondjes enzo. Bij mij hoeft mijn haar niet heel lang te zijn hoor. Maar op stoppeltjes werkt het idd niet echt denk ik.

Met de mesjes van tegenwoordig krijg je ook geen scheerwondjes hoor, tenminste bij mij niet.
Vroeger werd ik door me moeder altijd bang gemaakt met haar bloedende benen -.-" maar bij mij is dit nooit gebeurd.

En het helpt wel maar het is zoveel gedoe en sommige stukken gaan niet goed weg en het stinkt, ook komt het na 2 dagen al weer terug.
Doe mij maar scheren :slightly_smiling_face:

Wat zijn de voordelen van ontharingscreme? Want ik zie ze niet.

Ik heb met het scheren een heel groot litteken gemaakt op me onder been. En ik had een scherp mesje, en een scheermes van venus (geen wegwerp dingetje).

En met ontharings creme krijg je niet van die harde stoppels, en gaan de haartjes meer weg. (met scheren haal je ze precies op de lijn van je huid weg, en bij ontharings creme onder die ‘lijn’)

Vind ik tenminste hoor :slightly_smiling_face: Ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Ah oké, maar er zijn nog meer opties dan alleen scheren hè. ;p

Ai dat is niet best maar ik vind het wel knap hoor, ik krijg het zonder scheerschuim nog niet voor elkaar om me raak te scheren maar ontharingscrème durft ik nooit zo lang te laten zitten misschien dat het daarom niet zo goed werkt bij mij.

Bij mij wel hoor! Na 3weken moest ik het pas opnieuw gebruiken

Het kan wel. Maar het lichaamsdeel wat ik onthaar houd ik altijd buiten de waterstralen haha. Het werkt wel, maar ik gebruik toch liever een scheermesje. Dat ontharingsspul stinkt zo erg… Geef mij maar een scheermesje en schuim of gel.

Ik vind het jammer dat het bij mij niet alle haartjes weghaalt, het klinkt zo ideaal.