Veet Ontharingscréme

Heaay,

ik ga misschien veet ontharingscréme kopen,
maar heeft iemand deze al is gebruikt?
zo ja:

• werkt het goed?
  • hoelang blijven de haartjes weg?
  • heb je misschien nog tips ofzo? :slightly_smiling_face:

alvast bedankt :grinning:
'xx

• werkt het goed?
    ja hoor! geen scheerbultjes enzo gewoon superfijn!
    2á3 dagen daarna krijg je stoppels (zachte)
  • heb je misschien nog tips ofzo?
    koop er wel 1 die bij je huidtype past

het is echt het probere waard! xx

okk :grinning:

ik heb het ooit gebruikt maar vond het nogal onaangenaam ruiken…:slightly_smiling_face:

Ja ik gebruik het altijd.
Helpt erg goed :slightly_smiling_face:! Je moet als je voor onder de douche hebt of niet, maakt niet uit, er eerst even iets water op laten stromen, en dan met zo’n ja soort scheermesje is het niet, maar zo’n schuifding (kan niet beter omschrijven) eraf halen zeg maar. :slightly_smiling_face: Je krijgt wel behoorlijk snel stoppels maargoed.

Even een upje want ik heb een belangrijke vraag:
Doet het pijn?

Nee X)

Het doet geen pijn, het stinkt wel.
Maar bij mij hielp het niet zo goed.

Nee, behalve dat het koud aanvoelt niet

En nog een vraagje:
Krijg je er buldjes van want ik heb ONTZETTEND veel last van bultjes, het komt zelfs tot op de helft van mn bikinilijn en mn knieën. Iemand tips?

ik heb 'm ook gebruikt.
nou heb ik heel dik zwart haar, dus bij mij werkte hij wat minder voor mijn benen, helaas. het ging niet zo goed weg, en na een dag kreeg ik stoppeltjes. maar mijn zusje heeft wel gewoon normaal haar. en bij haar werkte hij wel goed

maar ik gebruik 'm ook voor mn armhaar, en dat werkte wel weer heel goed. (ja, ik heb zo veel arm haar dat ik het weg moet halen. i know, verschrikkelijk)

ik gebruik 'm nu ook voor mijn schaamhaar. (scheren daar vind ik zo kut) en dat werkt wel heel goed. gaat goed weg, en blijft ook een aantal dagen weg

o, en het doet absoluut geen pijn. alleen als je het er langer als 10 min op laat zitten (wat dus nooit mag met die creme) gaat het een beetje een branderig gevoel geven

Krijg je er rode bultjes van?

• werkt het goed?
    Jawel
    Een halve week was het helemaal glad bij mij.
    Euhh nee?:stuck_out_tongue:

Tegenwoordig epileer ik trouwens wel want ik vond het toch te erg stinken :stuck_out_tongue:.

Nee.

Kreeg ik niet, maar als jij er altijd ontzettend veel last van hebt misschien wel. Uitproberen op klein stukje huid.

• werkt het goed?
    bij mij niet echt…
    pff… misschien een paar dagen?
    nee?
  • werkt het goed?
    Ja het werkt goed, vooral als je scheermesjes nog een beetje eng vind dan raad ik dit zeker aan.
    2 à 3 dagen.
    ja ehm… een wasknijper op je neus zetten voordat je met dat spul begint… het ruikt echt verschrikkelijk!
  • werkt het goed?
    een beetje ,
    geen idee miss 3 dagen
  • heb je misschien nog tips ofzo? :slightly_smiling_face:
    jah dat je het niet moet kopen het stinkt verrot!!!

je kunt ook overdrijven over de stank.
ok, het ruikt niet lekker, maar het is ook niet zo dat het nou zo ontzettend stinkt, gewoon een beetje zo’n niet lekker chemisch geurtje, en als je daarna ff doucht (en een lekker ruikende douchcreme gebruikt, maar eigenlijk is dat ook nog niet eens nodig) dan is dat geurtje al lang weg.