Veet ontharings-spray ! ! !

Is veet ontaring spray (gevoeligehuid) ook voor je gezicht naja je bovenlip ?
want die koude was strips helpen niet egt

x o x o

Staat er niet ergens op de verpakking of het geschikt is voor het verwijderen van gezichtshaar?

ik het product niet thuis , en op sites kan je wel zon plaatje op zoeken maar die tekst kan je weer niet lezen of er staat niet bij dat het voor je gezicht is

Dan fiets je even naar de Etos of whatever? :yawning_face:

Ja en dan bedoel ik natuurlijk niet letterlijk nu, voordat er rare reacties komen x’D

NEE , ik wil het nuuuu graag weten

Rustig joh. Waarom wil je het NU weten. Het word toch pas morgen voordat je het eventueel kan kopen?

driftig type?
http://www.veet.nl/veet-p…veet-ontharingsspray.html → en daar kun je lezen voor welke lichamsdelen het geschikt is: Benen, armen, bikinilijn.

Tijd: 3-6 minuten
Lichaamsdeel: Benen, armen, bikinilijn
Huidtype: Normaal / Gevoelig

Haha, ik had het ook net opgezocht :’)
zijn we toch behulpzaam

Idd, en dat terwijl het niet eens normaal gevraagd wordt!

op dat briefje staat voor welke lichaamsdelen het niet geschikt is, ik heb hem ook. maar ik vind het maar raar spul & je haar blijft niet langer weg dan bij scheren ofzo. dus…

Nou… ik heb hem gehad en vond het 10 keer niks! Ze zeggen dat je het voor meerdere lichaamsdelen kan gebruiken maar eigenlijk alleen op je benen en armen want als je sprayed dan komt er heel veel uit en voor je gezicht is dat veel te groot en gevaarlijk want het is wel chemisch! Maar duurt dus 10 minuten voordat het is ingewerkt en dan moet je die schuimlaag die je opspuit erafspoelen onder de douche… en dan kunnen sommige haartjes nog niet meegaan. Mee douche tijdens het inwerken gaat niet want dan spoel je het er weer af. En ik vond het verschrikkelijk stinken.

dan heb je wel drie dagen een stinkende boven lip :slightly_smiling_face:

Veet is rotspul voor als je het op je bovenlip wilt gebruiken.
Het stinkt en is veelste chemisch.
Als je een ontharings-iets wilt gebruiken raad ik je Silkx aan. Die is speciaal voor het gezicht, is zacht en stinkt niet! Kun je gewoon bij de kruidvat kopen.

volgens mij hadden ze van Veet ook van die kleine lipglossachtige tubetjes, voor je wenkbrauwen, die kan je misschien beter op je bovenlip gebruiken?

Weet iemand dan wel een andere goede ontharingsspray? Want ik vind scheren ook iritant, ik heb ook een gevoelige huid. Dus weten jullie iets/ een andere oplossing is altijd welkom ^-^

Je kan veel beter scheren, in plaats van die chemische troep op je huid gebruiken! Dat is juist veel slechter.

Ok, maar dan heb ik altijd last van rode plekjes enzo ! :S
Dus dat is ook erg vervelend.

Je kunt ook de twee reacties boven je lezen. :kissing:

veet stimuleert blijkbaar de haargroei…

Feet voor je benen moet je NIET gebruiken op je bovenlip.
Daar heb je speciaal spul voor. Anders fikt je hele bovenlip weg.
Been there done that. :grimacing: