Veet & Gliss Kur Asia Straight.

Haay, ik zag gisteren de nieuwe Veet (spray in douche?) in de reclame en ik wou vragen of die goed werkt en handig is? & Is die alleen voor benen & groeit je haar dan dikker terug?
++ Ik zag in de Kruidvat-folder Gliss Kur Asia Straight. Wat doet het precies met je haar? Wordt het echt rechter/steiler?

Merci d’avance =D

Gliss Kur Asia Straight.
die shampoo maakt je haar wel steiler maar dat serum is egt zooi, daar krijg je alleen maar vet haar van !

Ik heb wel eens zo’n shampoo voor stijl haar gebruikt, maar dat werkt écht niet :stuck_out_tongue:

Of hij je haar écht stijler maakt weet ik niet… Ik gebruik wel de shampoo’s en conditioners van Gliss Kur, ze maken mijn haar altijd erg glanzend :slightly_smiling_face:.

Ik heb die spray. Ik kreeg er allemaal rode bultjes van op mijn benen en haar ging er niet mee weg. Echt flutspul.

ik gebruik Asia Straight sindskort. Volgens mij maakt het mijn haar wel steiler(dat weet ik niet echt want ik gebruik erbij ook nog Andrelon glad&steil -wat echt werkt trouwens-), maar ik heb het gevoel dat mijn haar er veel kapotter dan anders uitziet.

Die spray heb ik ook 1x gebruikt.
Resultaten xd :

• Hij stonk (en de geur bleef echt hangen)
  • Hij was bijna op na 1x gebruiken
  • Mijn benen werden er niet echt glad van
  • Na het ontharen begonnen mijn benen opeens helemaal af te vellen.

geen aanrader dus xd

hahah, niemand goeie reacties? :stuck_out_tongue: