Veet Easy Wax Roller

Ik heb pas de nieuwe veet easy wax roller gekocht, heb het geprobeerd en het resultaat is top! Alleen een probleempje, nu zijn die harsstrips terug op. En ze verkopen ze niet appart. Ik heb het bij de kruidvat gevraagd maar ze hebben ze niet appart. Toch een beetje raar? En je gaat ook weer niet elke keer een nieuwe roller kopen, want die vulling verkopen ze wel appart. Weet iemand misschien waar je ze wel verkoopt? ;$

Alvast bedankt :wink: X

misschien kan je het op internet opzoeken, ik heb geen idee. Ik wilde hem ook gaan kopen, hij is dus wel aan te raden??

Bij ons in de kruidvat hebben ze van die navul verpakkingen! 10tje.

Ja, die hebben ze bij ons ook maar ik bedoel echt die harsstrips. Ik vind het maar een beetje raar…

Je kunt de strips na gebruik drogen en dan kun je ze meerdere keren gebruiken. Staat als het goed is ook in de gebruiksaanwijzing.

Hmm… niet gelezen maar je moet ze tog ooit is weggooien? En dan nieuwe gebruiken want wel beetje vies als al die haren er aan zitten.

Dan zitten toch al die haren er in? of kun je ze uitspoelen? ik heb het materiaal niet gezien, maar wil het misschien ook kopen. Maar als je alleen die strips hebt en niet kunt bij kopen is het niet de moeite waard.

Hoe duur is het apparaat dan? Het lijkt me echt ideaal, maar het werkt dus ook echt goed?

ik had hetzelfde probleem! Ik heb erna een oude pyjama gepakt (van 100% katoen) en die in strippen geknipt. Werkt voor mij zelfs nog wat beter dan de strips die erbij komen :slightly_smiling_face:

En ik zag op internet dat hij nu met 50% korting bij de kruidvat is, klopt dat ook?

Blijft het ook echt 4 weken glad ?

Je kan ze toch afspoelen onder de kraan? Met een beetje warm water spoel je de wax inclusief haren er zo van af lijkt me

haha, ik ben er achter gekomen dat die harsstrips dus bij die apparte navulling zit ;$$, ksnap dan niet waarom die mensen van de kruidvat daar niks van gezegd hadden.

Nou, ik ben zeg maar nog niet zo lang geleden begonnen, en ik had eerst stoppeltjes op mn benen, dus ik denk dat het pas na een paar keer pas echt een paar weken glad blijft. Maar de haartjes gaan er wel goed uit als je het goed doet :wink:

Beetje late reactie, maar misschien heb je hier wat aan! http://thewaxingshop.com/…lvliesstrips-50stuks.html hier heb je er 50 voor 5.95 euro… en precies dezelfde :slightly_smiling_face:

Waar kan je dit apparaat kopen? Blokker, kruidvat e.d.?! En klopt het dat ie 25 euro is? Ik wil m ooook!

ik durf zo’n strip dus echt niet zelf van me been af te trekken :stuck_out_tongue:

Bij mij iets van 10 dagen :astonished: maar ja ik ben nogal overbehaard.
Ik denk iets van 2 tot 3 weken als je weinig haren hebt.

Kan je dit apparaat ook bij de bikinilijn gebruiken? Daarvoor wil ik m eigenlijk

Nou ik heb het op mijn bikinilijn gebruikt. Het deed echt heel erg pijn en ging zelfs bloeden, maar eerlijk… het is bij mij nu al meer dan 2 weken weg. Dus ik ga het de volgende keer gewoon weer doen. Maar je hebt ook een speciaal kopje voor op dat apparaat voor je bikinilijn. Maar die verkopen ze volgens mij nog niet bij de Kruidvat.