Veelste snel gegaan

Hallo allemaal, ik kon niet echt een topic hierover vinden dus ik begin deze maar.

Ik heb nu al 7 weken met me vriendje. We kennen elkaar sinds het begin van dit schooljaar. Maar sinds we hebben is alles wel snel gegaan. Op de tweede dag hadden we al getongzoend. Toen we precies een week hadden zoende hij mn nek en ging die naar mn borsten, maar net niet naar mn tepels. We hadden toen allebei het gevoel dat we verder wilden, maar we vonden het beste om een heel lange tijd te wachten, misschien zelfs een jaar.

Na precies 3 weken waren we op een grasveldje en toen voelde ik steeds aan zijn rug dus hij trok zn shirt uit. Ik begon overal met mijn handen aan zijn blote bovenlichaam te zitten en daarna ging hij met zijn hand onder mn shirt, hij vroeg of ik het erg vond, ik vond van niet. Hij ging ook uiteindelijk mn borsten strelen en beetje aan mn kont met zn hand… Paar dagen later waren we weer aan het bellen en hadden we het over die ene dag op het grasveld. Het was toen nacht, we belden van 12 tot 3. Het gesprek werd telefoonseks. Hij begon over hoe geil ik hem maak en hij vertelde wat ie allemaal met me wilde doen en ik raakte er ook echt geil van en we masturbeerden tijdens de telefoonseks. Hij zei ook dat hij echt condooms moest regelen omdat de kans wel groot zou zijn dat we het toch uiteindelijk zouden doen. Hij vroeg ook of hij me de komende ochtend voor school kon vingeren en ik vond dat goed. Hij had me die ochtend gevingerd en ik vond het wel lekker en hij ook.

Toen hadden we vier weken en ik was bij hem thuis. We lagen op zn bed te zoenen, maar daarna begonnen we steeds onze kleren uit te doen en ging hij me weer vingeren en toen hadden we uiteindelijk seks, met condoom natuurlijk. We hebben het nu al vier keer gedaan en we hebben weer vaker telefoonseks gehad.

Dus mijn vraag aan jullie: vinden jullie dit veel te snel gaan? Zelfs mijn vriendinnen zeggen het

Dat ligt eraan, vindt jij het zelf te snel gaan? Want het maakt vrij weinig uit wat andere ervan vinden.

Je moet doen wat voor jezelf goed voelt

Ik vind het snel, maar wat vind jij er zelf van? Als jij en je vriend je er goed bij voelen, dan heeft een ander daar niets over te zeggen.

Als je er maar geen spijt van hebt he… anders was het inderdaad te snel. Maar niemand kan dit voor jou bepalen, zolang je maar geen dingen doet tegen je zin in.

Ik vind het zelf wel erg snel na vier weken. Maar het is maar net hoe jij er over denkt. Voor mij, als ik het zo lees, is die telefoonseks wel erg snel en best erg. Ik heb al bijna twee jaar met mn vriend en wij hebben dat zelfs nog niet gedaan. Maar als het voor jou goed en vertrouwd voelt, kan dat gewoon goed zijn. Ik moet wel zeggen dat de manier waarop je nu een topic hebt aangemaakt, wel overkomt alsof je er wat onzeker over bent. Denk goed na of je ook echt verliefd op hem bent, of hij wel te vertrouwen is en of dit voor een lange tijd is. Praat er met hem over!

Al die details waren niet echt noodzakelijk denk ik…

Maargoed, ik vind het te snel ja. Maar wat wil je met de info? Wat maakt het uit dat wij het te snel vinden, je kan het nu toch niet meer terugdraaien.

!
+ik vind het te snel ja, maar dan nog? Het is gebeurt en als jij je goed voelt, fijn voor jou.

Bedankt voor de reacties! Ik voel me er wel goed bij als we dat soort dingen doen maar soms krijg ik zo’n gevoel van dat we misschien konden wachten aangezien iedereen zegt dat het te snel is. Ik ken een koppel die al na 3 dagen seks had, dat vind ik pas erg snel…

Dat vind ik dan weer kort door de bocht…als die mensen daar klaar voor zijn, laat ze.

:slightly_smiling_face:

Ik had nog niet eens een relatie met mijn vriend toen we seks hadden :’)
Maar je moet het zelf weten, als het prettig is waarom niet?

Ligt eraan hoe oud jullie zijn ook, ik zou het zelf te snel vinden maar er zijn zat mensen die sneller gaan

Nja als je er klaar voor bent waarom niet? Ik vind het igg niet perse te snel ofzo.

opzich vind ik een maand een relatie voor de seks niet eens zo snel

ik ging nog veel sneller dan jou… we hebben al op de eerste date getongzoend, en de tweede verder, ect, ect.
we hadden er allebei een goed gevoel bij, dus het ligt eraan wat jij wilt.

Het gaat pas te snel als jij vind dat het te snel gaat. :wink:

Wij waren er wel allebei klaar voor, en trouwens we zijn allebei 16, ik ben over een maand 17

Ik vind het zelf vrij snel maar als jij je er goed bij voelt dan is het prima toch? :slightly_smiling_face: