veel vrienden op hyves echt zo belangrijk ? : o

Tegenwoordig hebben best veel mensen hyves, maar laatste tijd gaat het vooral om hoeveel vrienden je hebt of hyves. Daardoor zie ik allemaal mensen andere mensen toevoegen waartegen ze maar 1 keer hoi hebben gezegd ofzo xd . Dus ik vroeg me af , vinden jullie veel vrienden op hyves ook zo belangrijk ? Ikzelf ken iig. wé al m’n vrienden op hyves . Máaar duss; veel vrienden op hyves : hot or not of kan 't je geen reet schelen ?

ps; als je nieuwe mensen ofzo wilt leren kennen (?) zet dan je hyves er ff by :B .
pps; mij kan 't trouwens geen reet schelen .

Nee. En daarnaast heb ik geen hyves, want dat vind ik crap.

Ik heb wel myspace en daar heb ik iets van 15 ‘vrienden’, waarvan ik sowieso 5 echt ken.

Neee helemaal niet belangrijk!
en voeg ook geen mensen toe met het idee dat ik dan meer vrienden heb
heb nu 564 vrienden ofzo
heb het ookal heel lang en zit er ook dag & nacht op :’)
nee heel vaak iig.

Kan me geen reet schelen eigelijk.

kan me eigenlijk geen reet schelen :stuck_out_tongue: hoeveel vrienden ik nu heb, maargoed…

heb hyves, die vrienden die ik erop heb boeien me niet, ik heb een hekel aan hyves! doe het ook alleen als ik niets beters te doen heb of foto’s wil kijken oid. als iemand mij uitnodigd accepteer ik het gewoon en doe er verder niets mee.

Ja ik heb veel vrienden
nee het kan me niet schelen,
ik weet iniedergeval allemaal wie ze zijn,
nee ik ga niet met iedereen veel om, maar dat maakt me ook niet zoveel uit,
als ik weet wie mensen zijn van school mogen ze me best toevoegen^^

Volgens mij is dat bij zowat alle sites, dat iedereen probeert zoveel mogelijk vrienden te krijgen.

Maar ik sta nergens aangemeld behalve hier, dus ben internetvriendloos.

ja hyves is echt zo’n vriendenwedstrijd vind ik. Ik voeg gewoon toe wie ik ken:) En waarmee ik kan krabbelen:P

Ik heb 140 vrienden ofzo , maar ik ken ze wel allemaal . En ik vind het wel best . Ik voeg ook nooit iemand toe :k daar ben ik te lui voor

ehh… halloo?
als je niet meer dan 400 vrienden hebt, ben je echt vriendloos.
like dahhh

meer ?

sarcasme :’)
yes yes yes, ik heb er meer ik hoor er bij! :’)

Maakt mij echt niet uit hoeveel vrienden ik heb, als het maar vrienden zijn X’D

Ik krijg heel vaak uitnodigingen van mensen die bij mij op de basisschool zaten in een andere klas dus die ik alleen van gezicht ken, die weiger ik dan meestal want tja… Ik ken ze niet… Ik heb nu ongeveer 150 vrienden :slightly_smiling_face:

Mij kan het niet zoveel schelen, maar, ja ik heb ook mensen tegen wie ik misschien alleen maar op school zeg hoi alles goed? En verder niet ken…
Maar dat vind ik juist leuk aan hyves, vrienden zijn meer contacten. Msn daarentegen is wel anders, daar heb ik alleen echte vrienden/mensen met wie ik vaak praat.

I don’t care.

naja ik ken al die mensen wel, maar neit dat ik elke dag met ze praat ofzo, maar ik weet iig wel wie ze zijn en ik praat ook wel met ze =)

Ik weet ook wel wie mijn echte vrienden zijn enzo.

Ik vind Hyves zowiezo dom.

ik vind het helemaal niet belangrijk. Ik voeg niet iedereen toe, ik vind het zelf ook dom als mensen waar ik 1 woord mee heb gewisseld, me gaan toevoegen. Ik heb 314 vrienden en ik ken iedereen daar ook wel van, de één natuurlijk beter dan de ander maar het zijn geen onbekenden of zo ;p