Véél vragen over vanalles om mooi te worden etc!

Oh oeps. :tipping_hand_man:

een tip: als je een dagcreme of nachtcreme koopt , vermijd minerale olien daar krijg je nog meer puistjes van :wink:

Een fijne make-up reiniger en dagcreme helpt bij mij al veel! (nachtcreme hoeft niet perse, ik gebruik dagcreme en mijn huid blijft daardoor goed gehydrateerd).
Je hoeft ook niets te gebruiken als je dat niet wilt, als je wel iets gebruikt smeer niet te dik! Gewoon een laagje foundation die bij je huid past is genoeg =) (Eventueel alleen concealer is ook prima).
3: Wenkbrauwen epileren (eventuele de 1e keer laten doen) met een pincet, bijtekenen vind ik zelf nooit zo mooi.
4:Mascara: ligt aan jouw wimpers! Heb je van jezelf al mooie wimpers? Begin dan gewoon met een goedkope mascara! Ik vind die grote borstels zelf zijn maar je hebt ook kammetjes etc!
5: Wat je mooi vindt, ik zou beginnen met een oogpotlood. Ik vind van die super opgemaakte meisjes nooit zo mooi! Eventueel een eyeliner erboven (Zwart/bruin/grijze streep), lipgloss en eventueel blusher!
6: Ik neem nooit waterproof mascara, als je een goede hebt blijft hij op een normale dag wel zitten. Dan haal ik hem er met douchen vanaf (zodat mijn ogen niet geirriteerd raken van een halve liter remover) en dan haal ik na t douche het laatste beetje eraf met een drupje remover en een wattenschijfje!
7: Regelmatig borstelen en wat haarlak erin spuiten smorgens, eventueel verzorgende producten (andrelon tegen pluis?)of iets erin doen! En met fietsen in een staart (ik moest altijd 11 km heen en terug fietsen naar school en als je t in een staart/knot doet op de fiets pluist het na t fietsen niet).