veel vragen over New Yorker

Ik hoor heel veel over new yorker wat is dat voor een winkel
En wat voor dingen kun je er vinden behalfe kleding?
Is het prijzig? of hebben ze soms ook goedkopen dingen
En ik woon in dieren dat is dicht bij Apeldoorn en bij arnhem kan ik daar deze winkel vinden
En hebben ze een site?

uhmm het is redelijk goedkope kleding, ik weet niet of er daar 1 is, ik weet dat er 1 in denhaag zit, verder niet. site weet ik ook niet, kan je even googlen. xx

Wij hebben nu sinds kort een New Yorker in Utrecht, en ik vind het wel leuk maar mwaa. Nog niet echt iets superleuks gevonden. Ze hebben behalve kleding ook accesoires zoals riemen,oorbellen,kettinkjes. Enzo. Niet zo heel duur en best wel leuk dus :slightly_smiling_face: Maar je moet er ff iets tussen vinden vind ik dan; Ze hebben ook Bh’s en van die nipple dingen enzo:P Zei een vriendin van mij. hahaha.
Maarrr ze hebben vast wel eensite toch? Newyorker.nl of ff googlen?

Ik vind het niks. De prijzen zijn wel normaal.

Ik vind eht een soort tweede h&m qwa prijzen enz…de kleding is wel grappig. Leuk te combineren bij andere kleren.

heb ik gedaan maar krijg hele rare sites over new york :stuck_out_tongue: de city hahaha

www.newyorker.de! Vraag mij ook niet waarom het .de is maar de site is gewoon in het engels! Succes!
New Yorker
Oranjerie
Nieuw Straat 30
7311 Apeldoorn

New Yorker
Musiskwartier,
De Gruyterpassage 16
6811 Arnhem

ik vind t niet zo’n leuke winkel, wel fijn als je iets goedkoops moet hebben. ik had er laatst handschoenen voor 1 euro. maar echt voor shirtjes of broeken ga ik er niet heen. ik vind t een beetje op de stijl van cool cat lijken. ik weet niet ik ben niet weg van de new yorker.

Ik vind het een hele leuke winkel, we hebben er hier 1 in maastricht, en je krijgt er leuke en verschillende kleren. Ook veel leuke uitgaanskleren, je moet wel goed kijken en zoeken, maar dan heb je ook wat voor weinig geld. Je krijgt er ook heel leuk ondergoed. En ik ben helemaal weg van de accesoires.

Ze verkopen kleding, lingerie & accesoires.
De prijzen zijn niet zo duur. Je kan er best goedkope dingen vinden.
Ik heb laatst daar een t-shirtje gehaald voor een 10tje, maar voor de rest zag ik niet echt leuke dingen ertussen.
Lingerie is wel grappig.

Ken ik niet

Dankjewel ik ga een keer naar de new yorker in apeldoorn ik weet nu waar die zit en ik ga even kijken wat ze allemaal hebben

www.newyorker.de

Het schijnt een beetje sletterige kleding te zijn…

het is een beetje een flutwinkel vind ik, sorry , maar idd r0sann het lijkt echt op de cool cat ofzo! en het is echt HEEL goedkoop!

Het lijkt idd een beetje op coolcat, maar er zijn verschillende merken bij Newyorker, En als je goed zoekt kun je hele leuke dinge vinden voor normale prijs. Ik had daar een mooie spijkerbroek gekocht van miss vivi, die broeken zitten zo lekker. En het merk fisbone(hoe je dat ook schrijft) heeft wel leuke dingen. Maar er is daar ook een merk dat wel ordinaire dingen heeft zeg maar:P. En bij de accesoires zijn veel leuke basics dingen en apartere dingen die niet zo duur zijn maar en toch wel gewoon goeie kwaliteit :wink:

ik lees net dat er een new yorker winkel in utrecht zit weet iemand waar die precies zit heb iets gezien in de gids wat leuk voor mij is namelijk maar weet niet waar die winkels zitten

De newyorker zit een beetje tussen de H&M en de CoolCat in, maar meestal neigt het naar de CoolCat. ze verkopen er lingerie, kleding & accesoires (en soms ook schoenen). De accesoires zijn altijd errug leuk, en als je goed zoekt vind je er ook hele leuke kleren! en in arnhem zit er ook 1 BTW :wink:

het is een kledingwinkel waar ze geen dure kleren hebben gewoon vooral basic dingen. die website is .de omdat new yorker eigenlijk een duitse winkelketen is.

Haaai
jaaa zit een in arnhem en apeldoorn
is leuke winkel
niet duur voor shritjees
ensow broeken liggen rond 30 50 euro en ze hebben ook sieraden en tassen en lingerie

xx