Veel voorkomende types bij jou in de klas

Hoooii, ik verveel me dus ik dacht, laat ik dit topic eens starten,

Bij mij op school is het heel erg zo van als je niet goed in sport bent en je niet heel spontaan bent qua gedrag , hoor je er niet bij…

Hoe is dat op jullie school dan? Kvind het gewoon leuk om eens te weten,

xxx ps, geen domme comments aub,

Ehm… bij mij in de klas zijn er iets van 3 sletjes, die ehcht super fake zijn, maar voorderest hoort niemand er niet echt ‘bij’ xx

Mijn klas zit echt vol seuten en nerden, door de richting die ik volg ;d

Ik zit volgens mij in een klas met ongeveer 25 leerlingen, waarvan er ongeveer 10 heel schijnheilig en kinderachtig zijn en heel populair doen en ook nog eens ongelooflijk dom overkomen, daarnaast zijn er nog een paar stille jongens, waar ik eigenlijk nooit mee gepraat heb en een groepje buitenlandse meisjes, die weigeren met anderen te praten. Dan zijn er nog een stuk of 5 a 10 die wel aardig en gezellig zijn en nog een beetje serieus kunnen zijn af en toe.

bij mij in de klas zit een jongen die over alles heel luid negatief doet, waardoor er een paar jongens stoer mee gaan doen. jammer.

ugusjfajhgajhfjadhasjhsajkahfjahjasfh

In mijn klas zitten:
-4 typische blonde meisjes die altijd samen zijn en waarvan ik nu pas de namen echt kan onderscheiden.
-1 onwijs fake meisje dat ik echt echt niet mag. Door haar mag ik Nicolette Kluijver van BNN ook niet omdat ze qua gezichtsuitdrukking op haar lijkt. haar lach enzo.
-1 jongen die nooit praat

de rest heb ik niet echt veel over op te merken, of nouja, die kan ik niet echt plaatsen in een hokje.

Veel meisjes die de aandacht proberen te krijgen door door de klas te schreeuwen
Hetzelfde voor de jongens
De stille types die iedereen wat apart vind
De types die hun eigen clubje hebben en met niemand anders praten
En dan heb je mij nog, ik kan heel aanwezig zijn maar kan ook achterin de klas slapen :stuck_out_tongue:

Nouja, euhm… Veel kinderachtige kinderen, die om alles moeten lachen & alle lessen heel irritant verstoren. Ook wel leuke kinderen, en hele stille kinderen waar ik haast nooit mee praat. Bleeh.

In mijn klas is wel oké. Iedereen gaat met elkaar om jongens en meisjes, Maar als we in groepjes moeten zitten worden er altijd dezelfde 7 kinderen buitengesloten en beschouwt als nerdjes. Verder hebben we ook veel kindeachtige ( waarmee je echt niet mee kunt samenwerken) in de klas.( Mijn klas bestaat uit 23 leerlingen ).

Voornamelijk van die nerdie jongens, ze spelen en praten de hele dag over computer spelletjes, gedragen zich alsof ze 4 jaar jonger zijn en mama kleed ze denk ik nog aan. Verder een aantal meisjes die nooit wat zeggen, sommige heb ik echt hoogstens 10 woorden horen praten en dan nog een groepje van 7 mensen die gewoon gezellig en aanwezig zijn.

een echte dramaqueen en aanstelster zit er in dan heb je nog een beetje de ‘popjes’ maar die vallen nog mee, de rustigere types en de lawaaierige en dan heb je nog de vrolijke, altijd lachende types en daar hoor ik dus bij hahahaa

Ik heb gewoon een geniale klas 8D

stuk of 10 roddelende bitches maar toch ook wel aardig
+ 2 gothics/emo. En die vrienden daarvan zijn ook nogal apart (3)

De minder populaire stuk of 10. Verdeeld in 2, 5 zijn mijn vriendinnen en ik. Andere 5 zijn vriendinnen die pas dit jaar vrienden zijn geworden vanwege nieuwe klas waarin ze niemand kenden
Maar het is toch wel een leuke samklas :grinning:

Euh, je hebt een deeltje die heel erg gefreakt is op goeie punten en dan heb je een deeltje die heel erg gefreakt is op sport. Nu ja, onze school staat bekend als sport + wetenschappen (mijn twee lievelingsvakken, ahum ahum) dus er zit logica in.

Oh, en veel ‘alterno’s’ zegmaar. Jeweetwel, typetjes die niet mainstream willen zijn, naar indie/alternatief luisteren en die hipsterkleding dragen.

in mijn klas is er een groepje ‘betweters’, dat zijn een beetje de geboren leiders.
een groepje van jongens die de ‘lolbroeken’ voor moeten stellen.
een groepje ‘afwezigen’ die nooit komen opdagen, hahaha :stuck_out_tongue:
er zijn ook een paar ‘roddelaars’… maar voor de rest zijn er redelijk normale mensen (:

veel verlegen en onzekere mensen.

Ik zit gelukkig in een klas waar iedereen gelijk is.
Harde werkers, geen opgevers en we steunen elkaar waar nodig is.

wij hebben:

• schreeuwers; aandachtstrekkers
  • 1 meid die is blijven zitten waardoor ze zich te goed voor ons voelt
  • gamers
  • tutjes
  • en de normale mensen, oftewel de rest. Daar hoor ik bij.