Hoi, ik verkoop weer! Ik sta in het betrouwbare verkoperstopic en ik verzend NIET naar België. Ruilen doe ik ook niet, slechte ervaring mee. Verzendkosten zijn voor de koper en ik ben niet verantwoordelijk voor de fouten van PostNL.
- River Island top, maat 34. Valt wijd bij de romp maar wel erg strak bij het uiteinde van de mouwen. Gedragen maar kan nog goed een ronde mee. 2,50 excl
- EDC Esprit top, maat XS. Ziet er heel klein uit maar rekt wel een beetje mee. 1 keer gedragen. 2,50 excl
- Vero Moda top, maat M. Droeg hem zelf met XS/S. Paar keer gedragen maar ziet er nog goed uit. 3 excl
- C&A top, maat XS. Valt als een S. 3 keer gedragen. 3 excl
- H&M top, maat S. Valt wijd. 3 keer gedragen. 3 excl
- Zwart vestje met bruine elleboogpads van zo’n goedkoop winkeltje, maat XS/S. Gedragen maar kan nog zeker een ronde mee. 3 excl
- Wijde top H&M, maat 34 maar is ook zeker te dragen met 36 en 38. Enkele keren gedragen. 3 excl
- Top Vero Moda, maat S. Enkele keren gedragen. 3 excl
- Truitje H&M, maat XS. Enkele keren gedragen. 3 excl
- Lekkere zachte trui H&M, maat S. Gekregen van mn moeder maar is mij te groot, zit wel heel chill. 4 excl
- Top met ruffles van H&M, maat S. 3 keer gedragen. 3 excl
- Ombre top H&M met strass, maat 164 maar valt als XS/S. 2 keer gedragen. 2,50 excl
- Trui ‘Hi There’ C&A, maat S. Zit heel lekker. Enkele keren gedragen. 4 excl
- Truitje H&M, maat S. Is zoals je kan zien bij een schouderpad kapot, er is een draadje gesprongen. Als je dit draagt valt het niet op want het ‘hangt’ toch. 2,50 excl
- Tom & Jerry trui, Zara, Maat L. Het is een zara maat L dus ik denk dat hij het lekkerst zit met een M of kleiner, ik droeg hem oversized. Gedragen maar kan nog een ronde mee. 3 excl
- Kanten topje, Ebay, maat XS. Voorkant is niet doorschijnend, achterkant wel. Mij net aan de strakke kant. Nooit gedragen. 2,50 excl
- Kanten jasje, maat 152. Op het kaartje stond 158 of 164 en had niet in het label gekeken en daarna niet meer terug gegaan :’). Dom. Zit mij te strak bij mn armen, rond de borsten is het goed te doen, daar is ie vrij wijd. Ik zou dus zeggen voor iemand met XXS/XS. 3 excl
- Blazertje overgekocht op girlscene, maat XS/S. Naadje in de nek is kapot maar daar kan je een sjaaltje overheen dragen. Gedragen maar wel beetje vaal qua kleur, mag weg voor 1 excl
- OUDROZE blousje, komt niet helemaal goed naar voren op de foto. Maat 36. Amper gedragen, vind de hals niet mooi. Mag weg voor 4 excl
- Basics scapino. Allemaal maat S maar ze sluiten naar mijn zin niet mooi genoeg aan. Mij met XS/S dus veel te groot bij de taille. Eerder voor iemand met een grote S. Mogen weg voor 50 cent per stuk.
Shopse!