(Veel) te vroeg ongesteld?

Sinds m’n dertiende ben ik ongesteld, dus nu bijna vier jaar. Op zich gaat 't wel regelmatig, soms toch een weekje eerder, maar daar maak ik me niet druk om. Afgelopen week was ik ongesteld, tot ongeveer donderdag of vrijdag.
Kijk ik vanmiddag in de wc-pot, zie ik weer een klein plasje bloed? Ik dacht dat 't misschien weg zou gaan, maar net bloedde ik weer. Weet iemand of er iets aan de hand is of is dit normaal?

Oh ja, ik ben niet aan de pil en heb ook nog geen seks gehad. Alvast bedankt! (:

Kunnen een beetje tussentijdse bloedinkjes zijn, is niks raars(:

Een vriendin van mij heeft het ook wel vaak gehad, die was op een gegeven moment elke week ongesteld… Meestal is het echt niets om je druk om te maken hoor! Mocht het vaker voorkomen dan zou je langs de huisarts kunnen gaan of misschien aan de pil.

Niks raars maar hoor…:wink:
Beter dan wat ik heb Veel te laat ongesteld… :yawning_face:
xx

Nou, dat denk ik toch niet. Ik zou liever iedere 3 maanden ongesteld zijn dan 3 keer in 1 maand.

Nee, is normaal. Had ik laatst ook.

Ze bedoeld waarschijnlijk dat er dan iets anders aan de hand is.

mischien blaasonstekning dat jeh et niet weet had ik namelijk ook

inderdaad.

je hoeft niet met elk klein dingetje naar de huisarts te rennen (:

Ik ben 2/3 x per maand ongesteld, zelfs met de pil.

maar bij blaasontsteking moet je heel vaak naar de wc en doet het pijn om te plassen, en als ze die dingen niet heeft … ;p anders had ze het denk ik wel heir gezegd.

echt ;o dat is kut.