veel te snel

heey, ik hoop dat iemand me kan helpen…

Een jongen van in de 20 vind mij heel leuk, en hij is smoorverliefd op mij enzo.
Nou vind ik hem opzich ook wel leuk.
Maar hij heeft contact opgenomen met mijn ouders, en tegen hun verteld hoe leuk hij me vind!!!
En mijn moeder ziet het al helemaal zitten, en ze regelt date’s enzo voor mij.
En elke keer als die jongen mij belt zegt hij i love you, en ik ben gek op je. En altijd aan het eind zeg ik dan maar “hou ook van jou”
Nu vind ik mezelf ten eerste veel te jong voor hem. (ik ben 16)
Maar hij zegt tegen mij : Ik wil wel wachten tot je 18 bent, ik heb zoveel voor je over!
Maar nu belde hij mij net, en hij heeft het al over samenwonen en dat soort dingen!
Ik vind dit dus echt veel te snel gaan allemaal, en volges mij denkt hij al dat we een relatie hebben!

heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? of weet iemand wat ik hier nou mee moet doen?

alvast bedankt!
:ok_woman:

omg? :’) sorry ik heb geen idee hoe ik je kan helpen

iemandd??

Wat vind je moeder van dat samenwonen dan? Of weet ze dat nog niet?
Zo nee, vertel het haar.

eigenlijk horen je ouders je al te waarschuwen en zo gezien de leeftijd & dat hij je pas kent en al nu denkt aan samenwonen .
Praat er met je moeder nog over & wacht af dus als hij iets zegt daarover niet zeggen okay ofzo zeg gwn dat komt allemaal later wel !
En belangrijk laat hem niets doen bij je wat je niet wilt
Ik hoop dat mijn advies helpt :stuck_out_tongue:
su6 verder

heb het net verteld, ze zegt dat het inderdaad te snel gaat.
maar ze reageert verder niet

hoe lang heb je al een “relatie” met hem dan? zeg gewoon tegen hem dat je minstens zoveel maanden (bijvoorbeeld een half jaar) met elkaar wilt samen zijn, voordat je aan zulke dingen denkt.

• Ik had ff over iets heen gelezen, sorry.

Zeg hem gewoon duidelijk dat je dat nog niet wil… Laat je vooral niet dwingen! Je moet er zelf ook klaar voor zijn en bovendien ben je nog zo jong… en om je nu al voorlopig te binden met iemand… Geniet van de vrijheid nu het nog kan zou ik zeggen!

ik heb nu ongeveer een kleine 2 weken een soort van relatie met hem…
ik leerde hem begin april kennen!

Dat is nog niet lang :astonished: en om dan al over zoiets te beginnen… omg.

Zeg dan tegen hem dat het te snel gaat. Hij zei toch dat hij best wilde wachten?

dat heb ik al zovaak gezegt, en iedere keer zegt hij : “komt wel goed schat” en wat ik ook doe hij word niet boos op mij enzo…

Ik zou meteen kappen met die handel. Als hij nu al zo begint kinkt dat echt niet goed.

bah wat verstikkend.
ik heb geen tips, sorry.

jongens die veel om je geven is leuk maar je kan overdrijven O_o
ik zou hem toch op een bepaalde manier duidelijk maken dat je hem niet wil,
dit komt me bekend voor btw…
mijn ex was ook nogal ehh opdringerig enzo en ik vond hem nieteens echt leuk enzo maar hij zat telkens zo lief te doen en van ik hou van jouu enzo en toen durfde ik het niet uitmaken, maar als je het uiteindelijk doet voel je je wel opgelucht! liefde moet van 2 kanten komen dus…

hoop dat je dr iets aan hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het gaat inderdaad veel te snel. Praat met hem erover.

gatverdamme. nu is hij lief, maar als je echt gaat samenwonen zit je aan hem vast. en dan is ie ineens minder lief.

ik durf het ook niet uit te maken hoe heb jij dat gedaan dan??

Wat een wanhopig mietje.

ik denk dat je gelijk hebt.