veel te oude vriend: wat te doen

heey iedereen,

ik zit een beetje met een probleem,mijn vriendin(15) heeft “verkering” met een gast van 30.
volgens haar zijn ze verliefd en zou hij alles doen voor haar maar hij heeft dus een vriendin en zij is zwanger.
hoe vertel ik mijn vriendin dat ze hiermee opmmoet houden??

Vertel haar dat hij opgepakt kan worden voor pedo als ze doorgaat. Waarschijnlijk stopt dat haar wel. (hoop ik tenminste)

hmm misschien is dit toch het beste moment om het haar ouders te vertellen?
Mijn beste vriendin had ook zo’n iemand en toen ben ik naar haar ouders gegaan. Achteraf was ze hier echt heel blij mee! (:

Wat een kei lullige gast dat die een vriendin heeft die zwanger heeft en ondertussen met jouw vriendin loopt te flirten.

Ik zou je vriendin gewoon zeggen dat het echt niet kan wat ze doet. Dat er geen toekomst te beginnen is. Bovendien: wil je een vriend die vreemd gaat? Hoe zou jij je voelen als jij die zwangere vriendin was? Wie zegt dat jij z’n enige bent.

Dit is gewoon ziek. Niet alleen is je vriendin een homewrecker, maar het is ook nog met een gast die 2x zo oud is als zij.
Ik zou heel drastisch reageren: vertel haar dat ze onmiddellijk moet kappen, of dat je anders naar haar ouders gaat.

Ik zou het inderdaad met je vriendin bespreken. Ik bedoel dit is echt niet normaal. Het kan best dat ze verliefd zijn maar misschien gebruikt hij haar ook gewoon? Ik zou er met haar over praten als ik jou was.

@ iedereen hieboven
heb ik ook al 100 keer gezegd,ik denk dat ik haar ouders maar ga inlichten want ik zit hier behoorlijk mee en vindt het ook echt niet kunnen.

Geef haar de keus, of ze stopt ermee of jij gaat naar dr ouders.

ik denk niet dat ze ermee gaat stoppen ze wil zelfs naar bed met hem

ga dan naar dr ouders

Idd, soms is het beter om gewoon ouderwets haar ouders in te schakelen.

Absoluut ouders inschakelen, dit gaat te ver.

Ik vind dit vooral heel erg voor zijn vriendin, zwanger en dit doet hij haar aan… wtf? Ziek!

En anders de politie.

Omg dat noem je echt geen vriend meer. Dat noem je PEDO.

Call the police of ga naar haar ouders. meer kun je echt niet doen believe me