veel te kleine ogen

heey
ik heb dus veel te kleine ogen ik hoor heel vaak reacties zoals : OMG you look baked,je bent een blanke chinees,spleetoog,ben je moe?,stoner
en ik heb ook wel een beedje een monoeyelid terwijl ik helemaal geen aziatisch bloed heb
weten jullie misschien iets wat ik er tegen kan doen?

Je hebt van die stickers waardoor je oogleden kan creëren. Verder moet je accepteren wie je bent.

En misschien lichte oogschaduw op je arcadeboog? Die laat je ogen groter doen lijken.

Inderdaad. En je bent trouwens een heel mooi meisje, hoor (:
( had het gezien in je fotografietopic ^^ )

Accepteren…
Dat maakt jou jou, de één heeft kleine ogen de ander heeft grote. Persoonlijk vind ik kleine ogen ook heel erg mooi. Je moet je niet zoveel aantrekken van alle ideal beelden. Als je het ECHT ECHT ECHT lelijk vind (wat ik betwijfel) kun je eventueel je ogen groter laten lijken met eyeliner,mascara,donkere oogschaduw etc.
En maak je niet wijs door al die reacties! Je bent mooi zoals je bent, echt waar!

Ja idd. (:

Wat ook helpt is wit oogpotlood gebruiken.

Je kan wit oogpotlood op je waterlijn doen. dan lijken ze iets groter. en een lichte oogschaduw in de binnen ooghoek van je oog dan worden ze ook groter. en een winked eyeliner. ofzo… dat is een lijntje BOVEN je oog (niet onder) en het einde gaat het lijntje een beetje omhoog.
en veel mascara dan heb je een opendere blik… succes!

je kan circlellenzen gana dragen?

Idd en ik vind je ogen eigenlijk heel mooi en niet klein. Van die pret ogen echt leuk =)

donkere oog make up doet je ogen kleiner lijken en lichte oog make up groter:)

Dat heeft een vriendin van mij ook, die noemen ze altijd chineesje.
Ik vind het juist iets heel moois hebben!

Maar wat hier al gezegd is, wit oogpotlood op het onderste randje aanbrengen laat je ogen groter lijken. En lichte make-up opdoen.
(Die vriendin van mij gebruikt ook bruine mascara, dat maakt haar ogen niet ‘te zwaar’)

ik vind dat mooi =)

Ik heb jou foto’s gezien en ik ben echt jaloers op jouw ogen! Wees er blij mee :slightly_smiling_face:

Iedereen hier raadt wit aan, maar dat ziet er harstikke onnatuurlijk uit, helemaal voor in het dagelijks leven! Je kan beter een lichtere zalmkleur gebruiken, essence heeft een long lasting eyepencil met een goeie kleur hiervoor, nummer 10 almost famous. Verder kan je prima zwarte eyeliner aan de onderkant van je ogen gebruiken, maar gebruik deze dan maar tot het randje van je iris, ‘sluit’ niet je oog helemaal op in eyeliner. Je kan ook ff op youtube bij aziatische guru’s kijken voor tips.

ik heb ook kleine ogen, die zelfs een beetje naar beneden hangen. Ze verdrinken bijna in mijn gezicht haha :’) maar goed, wat ik doe is lichte (maar geen witte!) oogschaduw op mijn oogleden aanbrengen, in mijn ooghoeken ook een beetje zodat ik ook wakkerder lijk. Het is ook handig om -zoals eerder alg gezegs- geen zwrart oogpotlood te gebruiken, maar eerder bruin of grijs. wat je ook kan doen is zowel beneden als boven oogpotlood aanbrengen tot aan het midden, dus niet helemaal door trekken. wit oogpotlood raad ik niet aan, dat zie je bijna niet (of dat kan ook liggen aan de brol die ik altijd koop ;p)

en wat zijn cirlelenzen?

wimpers goed krullen, wit oogpotlood op waterlijn en wat witte oogschaduw in ooghoek.

hoe zien die stickers eruit? en kan je ze gewoon bij de drogist kopen??

ja idd, ik vond je ogen daar juist mooi!

en wat zijn cirlelenzen?

Dit

http://www.citygeisha.com/wp-content/uploads/2009/06/circle-lenses.jpg

http://www.impactlab.net/wp-content/uploads/2010/07/circle-lenses.jpg

Denk niet dat die hier te koop zijn. Ik denk dat je ze op ebay wel hebben of je moet ze kopenvan Aziatische webshops ofzo.

Ik weet niet zeker hoor.