Veel te brede heupen!!!

Hoi!
Ik ben 15jaar 1,73m groot en ik weeg 57kg, ik ben deze vakantie wel wat bijgekomen en dat wil ik er weer van. Ik heb opzicht wel een mooi lichaam maar mijn heupen zijn gewoon ongelooflijk breed, wanneer ik een gewone jeans aantrek komen er net 2 vetkwabbels uit gefloept zeg maar. Ik wil heel graag die heupen versmallen maar weet niet echt welke oefeningen er goed voor zijn, heeft iemand tips?

Heupen versmallen kan door naar de sportschool te gaan en je ass eraf te trainen. Sporten, sporten, sporten!!!

een grotere jeans kopen

Je kan niet plaatselijk afvallen, maar met sporten kom je vast een heel eind…

Kon dat maar, plaatselijk afvallen :grinning:.

Je kan sporten en oefeningen doen gericht op dat gebied, maar je gaat inderdaad niet alleen daar verandering zien als je je best doet.

Koop vooral kleding die beter zit; ondergoed zonder randen, niet te klein, en geen strakke broeken. Je kunt echt niet veel vet hebben met jouw gewicht en lengte (ik ben zelf 1.75 en 63 kilo), dus je probleem van de vetkwabjes kan je makkelijker op die manier oplossen.

Dat zijn je heupen niet, maar je lovehandles. Heupen zijn die twee gewrichten waarmee je benen aan je lichaam vastzitten. Lovehandles zijn vetkwabben die boven broeken uitsteken. Veel vrouwen hebben daar overigens last van en volgens mij is het best moeilijk om daar vet te verliezen.

Is lastig… Sporten helpt ja, maar plaatselijk afvallen is bijna onmogelijk. Wat wel helpt: de juiste kleding. Geen lage jeans of te kleine jeans, liever een maatje groter en dan bv. een mooie highwaisted jeans kopen.

Een hogere broek kopen, niet zo’n echte heupbroek. En ondergoed dragen wat iets soepeler en gladder is.

je hoeft jezelf niet te veranderen! wees jezelf! be confident!

Dit, je hebt er wel speciale oefeningen voor, volgens mij werkt dat echt wel. Maar misschien is het ook deels genetisch.

Dit.

Moeilijk ja, onmogelijk nee. Als je echt brede heupen hebt dan heb je gewoon pech, botten kan je niet afvallen. Als het lovehandles zijn is het wel mogelijk maar zal niet vanzelf gaan. Informeer bij een deskundig iemand die er verstand van heeft hoe je dit het beste aan moet pakken.

Bedoel je je heupen zelf of je lovehandles inderdaad… Als je brede heupen hebt dan heb je gewoon pech namelijk.