veel te afhankelijk ..

hee! ik weet niet of ik de enige ben die dit heeft maar hoop van niet!
Ik ben best afhankelijk van jongens en dit is echt triest iknow maar kan er niks aan veranderen ook al probeer ik het…

ik ben altijd met jongens bezig (in wat ik doe enzo) en als ik dan een tijdje niet met iemand praat verveel ik me al gauw, ook wil ik veel te graag een vriend of iets… en ben ik zo afhankelijk dat het echt verschrikkelijk is. ik weet dat als ik zo door ga ik al helemaal niemand krijg omdat ik er veel te veel naar op zoek ben . .

hoe kom ik hier van af want haat mezelf op het moment echt dat ik er zoveel mee bezig ben

Dit heb ik soms ook een beetje, haha.

Maar probeer je opzettelijk meer te richten op andere dingen, zoals school, hobby’s en vriendinnen. En sta jezelf alleen toe om bijvoorbeeld 1x per dag of eens in de paar dagen met jongens bezig te zijn. Dan leer je het vanzelf wel af, denk ik :flushed:

Zet je internet op je telefoon uit. Of gewoon je hele telefoon.

ik moet dit echt afleren… maar iedereen om me heen heeft ook een vriend misschien komt het daardoor ook wel een beetje…
maar wil me ook een keer zonder jongen kunnen vermaken maar vind dit best lastig … :hammer:

Ik herken dit wel een beetje, ik geniet ook van die spanning van met jongens afspreken/whats’appen en gewoon die aandacht in het algemeen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik alleen nog moeite steek in jongens die het echt waard zijn en dat ik me verder vooral op mijn vriendinnen en overige omgeving ga richten. Jongens moeten je leven niet beheersen, dan kun je beter wat anders leuks doen! (:

Dit herken ik ook wel een beetje.
Probeer gewoon plezier te maken met vriendinnen etc
Zoals ze zeggen: Als je er niet achter zoekt, komt het vanzelf (;

Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde, ze is nog steeds verdrietig omdat het uit is gegaan met haar vriendje een jaar geleden en is iedere keer weer met iemand anders bezig. Dus idd gewoon plezier maken met je vriendinnen en het een keer omdraaien. Die jongens moeten maar een keer contact met jou zoeken.

Aandacht is natuurlijk altijd leuk, who doesn’t agree? Je kunt misschien matigen in het zoeken van contact met jongens!
Laat de jongens contact met jou zoeken inplaats van andersom. Zo zie je ook gelijk wie écht interesse heeft en wie weet zit er dan wel een heel leuke tussen?

heel erg bedankt allemaal!! ik laat vanaf nu inderdaad hen het contact zoeken! :slightly_smiling_face: